تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3752718
شناسه : 3752718
تاریخ :
آخرین وضعیت بازسازی ورزشگاه فولادشهر؛ ۲ هفته وقت باقی است اقتصاد ایران: در فاصله ۱۸ روز تا برگزاری دیدار تیم ملی مقابل قرقیزستان، تلاش‌ها برای بازسازی ورزشگاه فولادشهر ادامه دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در فصل بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال فوتبال پیدا کردن ورزشگاهی که مورد تائید و متناسب با الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) باشد کیمیا است؛ آنقدر که یکی از مدیران تیم‌های لیگ برتری اعلام کند؛ «اگر بقیه تیم‌ها خواستند، ما ورزشگاه در اختیارشان قرار می‌دهیم!»

بحث کمبود ورزشگاه استاندارد از مدت‌ها پیش دامن تیم ملی فوتبال را نیز گرفته است؛ این تیم برای حفظ میزبانی، ناچار شده بازی خود در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی  مقابل قرقیزستان را در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار کند.

طبق برنامه اعلامی کنفدراسیون فوتبال آسیا؛ تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان ساعت 19:30 روز پانزدهم شهریور ماه به مصاف هم خواهند رفت. ناگفته نماند که روز 16 مرداد ماه وقتی امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی از کیفیت چمن ورزشگاه نقش جهان ناامید شده بود، شخصاً به فولادشهر رفت تا از ورزشگاه مذکور بازدید کند. مالمیر معاون باشگاه ذوب‌آهن و آذربایجانی مدیرعامل سپاهان هم در این بازدید حضور داشتند اما ظاهراً از آن زمان تا کنون روند تعمیر و استانداردسازی ورزشگاه فولادشهر منطبق با الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا کُندتر از حد انتظار پیش رفته است. بر همین اساس محل میزبانی ذوب‌آهن در هفته دوم لیگ برتر به مشهد منتقل شده است.

تیم ملی فوتبال ایران , تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان , تیم فوتبال سپاهان اصفهان ,

در حال حاضر سپاهان هم به دلیل مشکل کیفیت بد چمن ورزشگاه نقش جهان احتمالاً محل میزبانی مسابقات خود را به فولادشهر منتقل کند، البته بعد از انجام اصلاحات مد نظر AFC.

باشگاه ذوب‌آهن با انتشار ویدیویی  آخرین روند آماده‌سازی ورزشگاه فولادشهر را تشریح کرده است. جالب اینکه در این ویدئو عنوان می‌شود؛ یکی از مسیرهای مخصوص عبور تیم‌ها که تا پیش از این برای هواداران مخفی بوده به تصویر کشیده شده است!

 

.

با اینکه بازی ایران- قرقیزستان 18 روز دیگر برگزار می‌شود اما  از یک هفته قبل ورزشگاه توسط ناظران AFC مورد بازدید و در اختیارشان قرار خواهد گرفت تا  از استقرار کمک داور ویدیویی و دیگر امکانات مدنظر مورد مطمئن شوند. با این تقویم کاری، تنها 14 روز کاری برای انجام اصلاحات مدنظر ورزشگاه فولادشهر در دسترس است.

انتهای پیام/