تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3752715
شناسه : 3752715
تاریخ :
پرسپولیسی‌ها برای شکست تراکتور هم‌قسم شدند اقتصاد ایران: سرخپوشان از اهمیت بالای مسابقه با تراکتور آگاهی دارند و از این رو هم‌قسم شده‌اند تا با شکست تراکتور در تبریز دو امتیاز از دست رفته در بازی اول را به نوعی جبران کنند

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

فرهیختگان: پرسپولیس بعد از یک روز وقفه از عصر روز گذشته تمرینات خود را در ورزشگاه شهید کاظمی از سر گرفت. درواقع شاگردان گاریدو از عصر دیروز برای بازی با تراکتور استارت زدند.

سرخپوشان از اهمیت بالای این مسابقه آگاهی دارند و از این رو هم‌قسم شده‌اند تا با شکست تراکتور در تبریز دو امتیاز از دست رفته در بازی اول را به نوعی جبران کنند. قدر مسلم تساوی در تبریز هم برای پرسپولیس نتیجه خوبی نخواهد بود؛ چراکه اگر استقلال و سپاهان بازی دوم خود را هم ببرند آن وقت 4 امتیاز فاصله ایجاد شده برای هواداران سرخ خوشایند نخواهد بود. هرچند لیگ تازه آغاز شده و امتیازات زیادی در هفته‌های مختلف توسط مدعیان از دست خواهد رفت اما در بازی روز پنجشنبه شاهد تقابل‌های جالبی در زمین مسابقه خواهیم بود.

دانیال اسماعیلی‌فر برای اینکه بتواند از جناح راست تراکتور نفوذ کند باید از سد وحید امیری عبور کند و از طرفی خیلی باید مراقب باشد که اوستون اورونوف از فضای ایجاد شده در پشتش نفوذ نکند. در سوی دیگر مهدی ترابی نیز بازیکن مقابلش ایوب المعلود خواهد بود. مدافع مراکشی که در بازی اول نشان داد میل زیادی به هجوم دارد و اگر بخواهد بی‌محابا نفوذ کند آن وقت ترابی را صاحب فضای خوبی برای حمله خواهد کرد.

 قدر مسلم مهاجمان و وینگرهای پرسپولیس نیز ‌انگیزه بالایی برای باز کردن دروازه بیرانوند خواهند داشت. در کنار آنها، کنعانی و گولسیانی هم در ارسال از جناحین در محوطه جریمه تراکتور بسیار خطرناک خواهند بود. 

 

پ