تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3752707
شناسه : 3752707
تاریخ :
توصیه ویژه کلارکسون به فرستاپن اقتصاد ایران: تام کلارکسون بریتانیایی به قهرمان سه دوره اخیر فرمول یک در ادامه گرندپری‌های این فصل توصیه‌هایی کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تام کلارکسون، مفسر و مجری باتجربه و مشهور حوزه خودرو به مکس فرستاپن، راننده هلندی تیم ردبول اتریش توصیه کرد که برای برنده شدن در تمام مسابقات باقی‌ مانده فصل فرمول یک تلاش نکند.

وی خطاب به مکس فرستاپن که در گرندپری‌های اخیر فرمول یک ناکام مانده است، گفت: اگر ماشین بیشتر اجازه نمی‌دهد، پس او باید مقام پنجم را کسب کند. نیازی به تلاش برای تحمیل اتفاقاتی که می‌تواند منجر به تصادف یا خروج  از مسابقه شود، نیست.

تام کلارکسون در پادکست F1 Nation خاطرنشان کرد: وقتی سرعت لازم وجود ندارد، باید به آنچه دارید، راضی باشید. این می‌تواند در سنگاپور رخ دهد. سال گذشته این گرندپری برای خودروی ردبول مفید نبود. اگر این اتفاق امسال دوباره رخ دهد، فرستاپن باید از این شرایط به بهترین شکل ممکن بهره ببرد. اگر این کار را انجام دهد، پیروزی را به دست خواهد آورد. اگر مکس فرستاپن هر بار که دور از دسترس است برای پیروزی تلاش می کند و منجر به برخورد با ماشین دیگری می‌شود، پس او نمی‌تواند قهرمانی فرمول یک را به دست آورد.

انتهای پیام/