تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3752697
شناسه : 3752697
تاریخ :
بهره برداری از ۳۴ پروژه عام المنفعه همزمان با هفته دولت در گیلان اقتصاد ایران: رشت- مدیرکل بنیاد مسکن گیلان گفت: ۳۴ پروژه عام المنفعه با اعتبار ۴۷ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت در این استان بهره برداری می شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حامد دائمی پیش از ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاران پل ارتباطی مردم و مسؤولان هستند و در راستای شفاف سازی امورات اقدامات شایسته ای انجام می‌دهند.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با تاکید بر ضرورت انتقادپذیری از سوی مسؤولان بیان کرد: حل مشکلات استان در بخش‌های مختلف با کمک اصحاب رسانه و خبرنگاران محقق می‌شود.

دائمی با بیان اینکه از نقدهای منصفانه استقبال می‌کنیم، گفت: انتقاد و مطالبه گری خبرنگاران چراغ راه مسؤولان است.

وی با اشاره به قرارگیری در هفته دولت و گرامیداشت شهیدان باهنر و رجایی افزود: بنیاد مسکن گیلان در هفته دولت برنامه‌های افتتاحی قابل توجهی دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با بیان اینکه خبرنگاران نقش امیدآفرینی در جامعه ایفا می‌کنند، گفت: خبرنگاران با جهاد تبیین و بیان دستاوردها بارقه امید را در جامعه ایجاد می‌کنند.

دائمی از اجرای کارهای عمرانی در ۹۸۰ روستای گیلان خبر داد و بیان کرد: کارهای عمرانی و اجرایی در ۶۰ درصد روستاهای گیلان صورت گرفته است.

وی از ۲۳ هزار جلد سند مالکیت در گیلان خبر داد و افزود: در راستای تثبیت مالکیت حدود ۱۷۰ هزار جلد سند در گیلان تحویل مردم شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان از تهیه و بازنگری طرح هادی روستایی در ۴۹۵ روستای گیلان خبر داد و بیان کرد: در دوسال اخیر آمار تهیه و بازنگری طرح هادی روستایی از ۹۴ درصد به ۹۹ درصد رسیده است.

وی از رشد ۶ درصدی مقام سازی مسکن روستایی در گیلان خبر داد و افزود: طرح مقام سازی مسکن روستایی در گیلان از ۵۳ درصد به ۵۹ درصد رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان از تولید ۲۳ هزار مسکن روستایی به صورت خودمالکی در این استان خبر داد و اضافه کرد: از این تعداد بیش از ۱۹ هزار واحد در مرحله عقد قرارداد رسیده و از این تعداد بیش از ۵ هزار واحد تحویل مردم شده است.

دائمی با اشاره به رویکرد محرومیت زدایی بنیاد مسکن بیان کرد: تأمین زمین و مسکن برای محرومین در اولویت بنیاد مسکن قرار دارد.

وی از بهره برداری ۳۴ پروژه در هفته دولت خبر داد و افزود: این تعداد پروژه‌ها با اعتبار ۴۷ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.