تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3752670
شناسه : 3752670
تاریخ :
انجام ۲ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۷ قاچاقچی مواد دستگیر شدند اقتصاد ایران: سمنان- رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان از انجام دو ماموریت ویژه پلیسی در استان خبر داد و گفت: هفت قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید امیر حسین موسوی پیش از ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه طی دو عملیات جداگانه در مجموع یک کیلو شیشه کشف شد، اظهار کرد: در این رویدادها شش قاچاقچی شامل شش مرد و یک زن دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی بابیان اینکه باند سه نفره توزیع شیشه در سمنان متلاشی شد، افزود: این قاچاقچیان قصد توزیع مواد در سطح استان را داشتند که در قالب چند تیم و عملیات جدا اعضای این باند در درجزین مهدی‌شهر دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه آنها نیم کیلو شیشه کشف و ضبط و دو خودروسواری متهمان توقیف شد، ابراز داشت: این افراد طی بازجویی به انجام جرم خود اعتراف کردند.

موسوی بابیان اینکه فرد قاچاقچی در پوشش خانواده همراه همسر و فرزند خردسال خود نیمه شب از تهران به سمنان حرکت کرده بود، تصریح کرد: متهم قصد تحویل محموله را به رابط خود داشت که خودرو مورد نظر شناسایی و در محور سرخه_سمنان متوقف شد.

وی بابیان اینکه نیم کیلو شیشه جاسازی شده در خودرو کشف شد، افزود: طی این عملیات یک زن و سه مرد که قصد توزیع مواد در سمنان و مهدی‌شهر داشتند، دستگیر شدند.