تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3752649
شناسه : 3752649
تاریخ :
موکب قرآنی در روستای چاهکوتاه استان بوشهر فعال شد اقتصاد ایران: بوشهر- در آستانه فرا رسیدن ایام اربعین حسینی مؤسسه قرآنی سرای نور روستای چاهکوتاه در راستای ترویج فرهنگ و معنویات قرآنی به برپایی موکب قرآنی اقدام کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر صبح دوشنبه در حاشیه این مراسم اظهار کرد: موکب قرآنی روستای چاهکوتاه که با استقبال پرشور مردم و جامعه قرآنی بخش چغادک همراه بود با اجرای برنامه‌های متنوع از جلمه محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته استانی و کشوری به پایان رسید.

جواد احمدی منفرد اضافه کرد: تنها راه نجات فرزندانمان و نوجوانان از آسیب‌های اجتماعی استفاده از فرهنگ قرآن و اهل بیت علیهم السلام است.

وی افزود: قطعاً آموختن آموزه‌های قرآنی با فرهنگ اهل بیت علیهم السلام می‌تواند الگوی خوبی برای جامعه فرهنگی و مذهبی باشد که مؤسسه قرآنی سرای نور چاهکوتاه این موضع را به عینیت بخشیده است.

موکب قرآنی در روستای چاهکوتاه استان بوشهر فعال شد

مدیر مؤسسه قرآنی سرای نور روستای چاهکوتاه بیان اینکه این موکب با هدف گسترش فرهنگ قرآنی برپا شده است بیان کرد: امسال برای دومین سال متوالی هست که موکب قرآنی در سطح روستای چاهکوتاه برگزار می‌شود.

مهدی دهقانیان گفت: امیدواریم با برگزاری چنین موکب‌های شاهد صوت ملکوتی و فرهنگ قرآنی در همه موکب ها در سطح استان و کشور باشیم.

مؤسسه قرآنی سرای نور چاهکوتاه یکی از مؤسسات فعال و برتر در حوزه قرآنی در سطح شهرستان بوشهر است که در طول سال علاوه بر فعالیت‌های قرآنی در تمامی مناسبت‌های ملی و مذهبی نیز دارای برنامه فرهنگی و قرآنی می‌باشد.