تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3752647
شناسه : 3752647
تاریخ :
خدمات سلامت در شهرستان جم تقویت می‌شود اقتصاد ایران: بوشهر- سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم گفت: مجموعه بهداشت و درمان شهرستان، تمام توان خود را جهت ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به شهروندان بکار خواهد گرفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، عاطفه قلاوند صبح دوشنبه در نشست با بخشدار مرکزی بخش ریز، شوراها و شهرداران شهر ریز و انارستان ضمن بیان اینکه با مشکلات غریبه نیستم و دغدغه شما در حوزه سلامت را به فال نیک می‌گیریم اظهار داشت: با همکاری بین بخشداری و شبکه بهداشت و درمان شهرستان می‌توان به آینده امیدوار بود که روستاهای شهرستان ارتقا خوبی در شاخص‌های سلامت داشته باشند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم بیان داشت: خدمت‌رسانی در حوزه سلامت وظیفه ما است و همه ما باید با همکاری مشترک در راستای خدمت با کیفیت و مطلوب به مردم تمام تلاش خود را به کار بریم.

وی هدف از برگزاری این نشست را استفاده از فرصت‌ها، نقاط قوت و موقعیت ممتاز شوراها و دهیاری‌ها به دلیل مردمی بودن و دارا بودن قدرت اجرایی دانست و افزود: جهت پیشبرد اهداف ارتقا سلامت مردم و استفاده از نفوذ مناسب شوراها و دهیاری‌ها در جلب حمایت خیرین، روحانیون و معتمدین محلی جهت دستیابی به اهداف برنامه‌های سلامت لازم‌الاجراست.

بخشدار بخش ریز نیز در این نیز در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان در راستای ارتقا شاخص‌های سلامت روستاها گفت: برای ارتقا وضعیت موجود، بخشداری و دهیاران با تمام توان همراه مجموعه بهداشت و درمان شهرستان است.