تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3752643
شناسه : 3752643
تاریخ :
هیچ انسان منصفی قادر به دفاع از وضعیت سیستان و بلوچستان نیست اقتصاد ایران: مخالف برنامه‌های وزیر پیشنهادی دادگستری گفت: هیچ انسان منصفی قادر به دفاع از وضعیت استان سیستان و بلوچستان نیست.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد شهرکی مخالف برنامه‌های وزیر پیشنهادی دادگستری در صحن علنی مجلس، اظهار کرد: وضعیت استان سیستان و بلوچستان نسبت به آنچه که باید اتفاق می‌افتاد، از سال ۵۷ تاکنون فاصله زیادی دارد. با توجه به حجم عقب افتادگی نیروها در این استان مطابق شایسته سالاری به کار گرفته نشده‌اند. هیچ انسان منصفی قادر به دفاع از وضعیت استان سیستان و بلوچستان نیست. این به واسطه مدیرانی است که هیچگاه چه در زمان فعالیت و چه در زمانی که صندلی‌ها را ترک کرده‌اند شاهد رسیدگی به رفتار و اعمال آنها نبوده‌ایم.

وی افزود: ترک فعل‌های فراوانی وجود دارد که فقط مردم استان با گوشت و پوست و استخوان خود هزینه آنها را پرداخت می‌کنند و فریاد آنها نیز به گوش شنوایی که تأثیری داشته باشد نمی‌رسد.

شهرکی گفت: در بروکراسی کشور ما متأسفانه اگر در مراکز تصمیم‌سازی و تصمیم گیری افرادی از یک منطقه باشند شاهد اتفاق‌های خوبی در آن منطقه هستیم و مردمان سیستان و بلوچستان از ما می‌پرسند بعد از بیش از چهل سال که از انقلاب گذشته، وقریب به ۱۴ دولت، آیا فرزند شایسته و توانمندی از استان وجود نداشت که بتواند در این مراکز هم به کل نظام و هم استان خدمت کند؟