تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3752619
شناسه : 3752619
تاریخ :
سرویس دهی به زائران اربعین حسینی در عراق اقتصاد ایران: نماینده قرارگاه مرکزی حمل ونقل اربعین حسینی در کشور عراق خدمات رسانی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به زوار حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را تشریح کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی علیزاده؛ نماینده قرارگاه مرکزی حمل ونقل اربعین حسینی در کشور عراق و مسئول عملیات و پشتیبانی و حمل و نقل مرزی اربعین حسینی گفت: حسب ابلاغیه ستاد مرکزی حمل و نقل وزارت کشور مسئولیت حمل زوار در محور زرباطیه تا شهر کوت و بالعکس از عمود 662 به شهر مهران بر عهده شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و قرارگاه سفینة النجاة  است.

وی افزود: با برنامه ریزی های صورت پذیرفته تیم عملیات و پشتیبانی قرارگاه سفینة النجاة  از پانزدهم مردادماه در خاک عراق مستقر شده است و شروع فعالیت رسمی خود را آغاز کرده با توجه به ابلاغیه قرارگاه مرکزی  از بیست و دوم شرکت واحد اتوبوسرانی شروع به ورود ناوگان به خاک عراق کرده است  و  تاکنون براساس هماهنگی های صورت گرفته در 2 مرحله انجام شده است. مرحله اول ورود 70 دستگاه و مرحله دوم شامل  ورود 150 دستگاه  بوده است که  با یاری خداوند در مورخ بیست و هشتم نیز تعداد 35 دستگاه وارد خاک عراق خواهد شد.

نماینده قرارگاه مرکزی حمل ونقل اربعین حسینی در کشور عراق ادامه داد: حضور ناوگان اتوبوسرانی تهران به صورت آماده باش  و در مواقع بحرانی برای جابجایی زوار معزز می باشد که تا به امروز در دو مرحله  زائران را تا شهر کوت انتقال داده ایم و خدا را شکر  توانسته‏ایم مشکل جابجایی  ایشان را در مرز زرباطیه مرتفع کنیم.

علیزاده در پایان گفت: در عمود 662  یک تیم به همراه تانکرهای سوخت مستقر کرده‏ایم  که ان شاء الله در 15 صفر مصادف با 30 مرداد آمادگی کامل برای برگشت زوار به مرز مهران را داشته باشیم.

انتهای پیام/