تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : خودرو
لینک : econews.ir/5x3752608
شناسه : 3752608
تاریخ :
ارایه خدمات پس از فروش گروه سایپا به زائران اربعین حسینی اقتصاد ایران: عصر خودرو- مدیرعامل شرکت سایپا یدک گفت: طرح خدمت به زائران اربعین سید و سالار شهیدان، از ۲۴ مردادماه آغاز شده و تا ۵ شهریورماه ادامه خواهد یافت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز،  اردلان حسینی، مدیرعامل شرکت سایپا یدک با بیان اینکه طرح ارایه خدمت ویژه به زائران سید و سالار شهیدان، توسط نمایندگی‌های مجاز و امدادگران منتخب به مدت 13 روز اجرا می‌شود، افزود: این طرح در استان‌های مرزی چون خوزستان، ایلام، کرمانشاه و همدان اجرایی می‌شود و بیش از 250 نیروی انسانی در شبکه نمایندگی‌ها و نیروهای اعزامی به منطقه، خدمات مورد نیاز را ارایه می‌کنند.

وی تصریح کرد: 17 نمایندگی منتخب به صورت کشیک شبانه‌روزی ارایه خدمت کرده و تا ساعت 23 نسبت به پذیرش و انجام تعمیرات احتمالی خودروهای گروه خودروسازی سایپا اقدام خواهند کرد.

حسینی عنوان کرد: به منظور رفاه حال زائرین کربلای معلی و کاهش هزینه‌های سفر، هزینه اجرت تعمیرات خودروهای گارانتی محصولات سایپا در نمایندگی‌های منتخب طرح با 50 درصد تخفیف همراه خواهد بود.

وی افزود: با پیش‌بینی تعداد زائران اربعین حسینی در مرز استان‌های یاد شده، بالغ بر 7 میلیارد تومان قطعه به غیر از موجودی عادی نمایندگی‌ها، تهیه و به نمایندگی‌ها ارسال شده است.