تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3752570
شناسه : 3752570
تاریخ :
واکنش رئیس پلیس تهران به فیلم‌های موبایل‌قاپی اقتصاد ایران: فرمانده انتظامی پایتخت گفت: شیوه و شگرد سرقت موبایل همین است که همیشه می بینید اما آنچه که رخ داده یک نفر نیست بلکه دو گروه هستند که اقدامات شناسایی هر دو گروه انجام شده و انتشار این فیلم ها فقط کار ما را سخت کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

فارس: فرمانده انتظامی پایتخت گفت: شیوه و شگرد سرقت موبایل همین است که همیشه می بینید اما آنچه که رخ داده یک نفر نیست بلکه دو گروه هستند که اقدامات شناسایی هر دو گروه انجام شده و انتشار این فیلم ها فقط کار ما را سخت کرد.

وی در ادامه از افزایش ۵ درصدی تماس شهروندان با سامانه فوریتی ۱۱۰ خبر داد و گفت: کاهش ۱۲ درصدی تماس مرتبط با سرقت را داشته ایم که همین امر نشان‌دهنده کاهش سرقت بوده است.

فرمانده انتظامی پایتخت از تلاش مأموران پلیس آگاهی پایتخت در شناسایی و دستگیری سارقان و مالخران تقدیر کرد و افزود: اصل این است که مال‌باختگان بعد از دستگیری سارقان به مال خود برسند؛ چرا که شناسایی مالخر و بازگشت اموال مهمترین اقدام پلیس بعد از دستگیری سارقان است.

وی در پاسخ به سوالی درباره گوشی قاپی یک سارق که فیلم آن در فضای مجازی دست به دست می چرخد گفت: شیوه و شگرد سرقت موبایل همین است که همیشه می بینید اما انچه که رخ داده یک نفر نیست بلکه دو گروه هستند که اقدامات شناسایی هر دو گروه انجام شده و انتشار این فیلم ها فقط کار ما را سخت کرد.