تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3752562
شناسه : 3752562
تاریخ :
اعزامِ دانش آموزان چهارمحال و بختیاری به اردوهای راهیان نور اقتصاد ایران: شهرکرد- معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) از اعزام دانش آموزان چهارمحال و بختیاری به اردوهای راهیان نور و پیشرفت خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ جمشیدی صبح دوشنبه در جلسه کمیته اجرایی بسیج دانش آموزی استان با تأکید بر اهمیت توجه ویژه به برنامه‌های بسیج دانش آموزی، از اعضای کمیته خواست همکاری کامل برای اجرای برنامه‌های این قشر را داشته باشند.

وی تصریح کرد: برگزاری تلفیقی اردوهای طرح ولایت و راهیان پیشرفت اقدام ارزشمندی است که باعث آشنایی بیشتر دانش آموزان آینده ساز با پیشرفت‌های علمی و توانمندی‌ها و ظرفیت‌های کشور می‌شود.

جمشیدی ادامه داد: انتقال ارزش‌ها به نسل جوان و نسل‌های آینده از مهم‌ترین مباحث روز است و اردوهای راهیان نور یکی از راههای انتقال تجارب و ارزش‌ها و فرهنگ ایثار و مقاومت به نسل آتی می‌باشد.

۳ گروه برتر صالحین بسیج دانش آموزی به تهران اعزام می‌شوند

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری نیز با گرامیداشت یاد و خاطره ۳۶ هزار شهید دانش آموز گفت: برنامه‌های بسیج دانش آموزی با محوریت تبیین سیره شهید ظفر خالدی شهید شاخص کشور اجرا می‌گردد.

کرم نظری افزود: بیش از ۳۰۰ فرمانده واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی استان چهارمحال و بختیاری برای شرکت در طرح یاوران ولایت به مشهد مقدس اعزام می‌شوند و طرح شهید عجمیان نیز برای شاداب سازی مدارس با قوت در حال اجراست.

وی ادامه داد: سه گروه برتر صالحین بسیج دانش آموزی نیز به تهران اعزام می‌شوند تا با برپایی نمایشگاه از طرح‌های خود با حضور داوران کشوری دفاع کنند.

نظری خاطرنشان کرد: طرح شهید فهمیده، طرح شهید عزیز اللهی و طرح شهید بهنام محمدی نیز از طرح‌های تربیتی می‌باشند که در مقاطع مختلف آموزشی برای توانمندسازی دانش آموزان اجرا می‌شود.

وی همچنین از اعزام ۳۸۴ دانش آموز به اردوی راهیان نور شمال غرب کشور خبر داد که همزمان با نیمه دوم مهرماه اجرا خواهد شد.

وی گفت: تصمیم گیری برای توانمندسازی مربیان درس آمادگی دفاعی دانش آموزان از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

این جلسه با حضور اعضای کمیته اجرایی بسیج دانش آموزی از سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری در دفتر معاون هماهنگ کننده فرماندهی سپاه استان برگزار شد.