تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصادی
لینک : econews.ir/5x3752537
شناسه : 3752537
تاریخ :
قطعات هواپیماهای فلایت‌چک تامین شد اقتصاد ایران: مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران از تامین قطعات هواپیمای فلایت‌چک طی روزهای آینده خبر داد و گفت: به محض نصب قطعات و تست آنها، فعالیت این هواپیماها آغاز می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اقتصادی -

رضا نخجوانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم در خصوص آخرین وضعیت 2 فروند هواپیمای فلایت چک (وارسی پرواز) اظهار کرد:‌ خرید قطعات موردنیاز را انجام داده‌ایم و در حال انتقال آنها به کشور هستیم.

وی با بیان این‌که فکر می‌کنم الان این قطعات وارد شده باشد، افزود: مراحل ترخیص قطعات در حال انجام است. همان قطعه‌ای که ما مشکل داشتیم در منابع داخلی در حال تعمیر بوده و به‌زودی تحویل می‌شود.

وی با بیان این‌که عمر تقویمی برخی قطعات منقضی می‌شود، ادامه داد:‌برخی از قطعات بر اثر کارکرد نیازمند تعمیر می‌شود و در هر دو حالت باید اینها را تعمیر کنیم تا مجددا بتوانیم از آنها استفاده کنیم. این روال استانداردی است که در همه دنیا حاکم است.

مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران یادآور شد: 2 هواپیمای فلایت چک هیچ مشکلی ندارند و به محض این‌که طی دو سه روز آینده قطعات نصب و تست شود، مجددا فعالیت آنها آغاز می‌شود.

نخجوانی بیان کرد:‌قبل از یکماه گذشته (12 ماه قبل) این هواپیماها پرواز می‌کردند.

انتهای پیام/