تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3752523
شناسه : 3752523
تاریخ :
کیفیت آموزش در مدارس شاهد استان سمنان ارتقا می‌یابد اقتصاد ایران: سمنان- معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان سمنان، کیفیت‌بخشی آموزشی را یکی از اولویت‌های آموزش و پرورش در زمینه مدارس شاهد عنوان کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محسن فراتی صبح دوشنبه در ششمین جلسه ستاد اجرایی شاهد با حضور نمایندگان بنیاد شهید و امور ایثارگران سمنان، جمعی از معاونان و رؤسای ادارات آموزش و پرورش استان سمنان به میزبانی آموزش و پرورش بیان کرد: کیفیت بخشی آموزشی محوری ترین برنامه ما در مدارس استان به خصوص مدارس شاهد است.

وی با بیان اینکه ساعت کلاس‌های شاخه فنی با احتساب روز پنج‌شنبه، ۴۶ ساعت برآورد شده است، افزود: تلاش داریم بهترین آموزش‌ها در زمینه‌های مختلف به دانش آموزان داده شود.

فاطمه اخلاقی رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش استان سمنان در این نشست به فضای نامناسب فیزیکی مدرسه شاهد دوره اول متوسطه شهرستان سمنان اشاره کرد و گفت: خواستار جابجایی این مدرسه به مکانی مناسب‌تر هستیم.

غلامرضا همتی معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان سمنان نیز با بیان اینکه وظایف مدارس شاهد آموزشی، حمایتی و ترویجی است، گفت: مدیر مدرسه، مسئولیت مالی، اداری، پاسخگویی و… را دارد

وی با بیان اینکه بر اساس آئین‌نامه اجرایی نیازی به جذب نیرو به‌عنوان حسابدار یا مشاور مالی در مدارس نیست، تاکید کرد: مدیران پاسخگوی اقدامات مدارس شاهد هستند.