تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3752522
شناسه : 3752522
تاریخ :
حملات پهپادی حزب الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش اسرائیل اقتصاد ایران: حزب الله لبنان اعلام کرد که تجمع نظامیان و مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی را با پهپاد انتحاری هدف قرار داده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، حزب‌الله لبنان امروز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که تجمع نظامیان و مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی را با پهپاد انتحاری هدف قرار داده است.

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است که در راستای حمایت از مردم فلسطین و مقاومت شجاع و شریف آن و در واکنش به تجاوزات و ترورهای رژیم صهیونیستی در منطقه «قدموس»، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز دوشنبه با چندین پهپاد انتحاری پادگان یعرا (مقر فرماندهی تیپ 300 غربی) و پایگاه سنط جین (پایگاه لوجستیکی وابسته به فرماندهی منطقه شمال) و محل استقرار نظامیان و افسران ارتش رژیم اسرائیل را هدف قرار داده و پهپادها به دقت به اهداف اصابت کرده و منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از نظامیان رژیم صهیونیستی شدند.

حزب الله لبنان در بیانیه دیگر خود نیز اعلام کرد که در واکنش به تجاوزات رژیم صهیونیستی به روستاها و شهرک‌های جنوب لبنان به ویژه شهرک «باتولیه»، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز دوشنبه پادگان زرعیت و تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در این پادگان را هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای قرار دادند و تلفاتی به دشمن صهیونیستی وارد کردند.

جنبش حزب الله لبنان بامداد امروز با انتشار  بیانیه‌ای از خثنی کردن تحرکات گروهی از نظامیان صهیونیست برای نفوذ به منطقه «حدب عیتا» واقع در جنوب لبنان خبر داد.

انتهای پیام/