تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3752521
شناسه : 3752521
تاریخ :
جباری: پرسپولیس بدون برنامه و با لیست اوسمار بازیکن گرفت! اقتصاد ایران: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس از روند جذب بازیکن در اردوی سرخ‌ها انتقاد کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

رضا جباری در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص توقف پرسپولیس در اولین بازی از فصل جدی لیگ برتر گفت: در فوتبال ایران همیشه بعد از بازی‌های ابتدایی این حرف‌ها را می‌شنویم که بدن‌ها آماده نیست یا بازیکنان هماهنگ نیستند. من 30 سال پیش این حرف‌ها را می‌شنیدم و الان هم می‌شنوم؛ در صورتی که هیچ جای دنیا چنین حرف‌هایی نمی‌زنند. برخی دوستان به این موضوع اشاره کرده بودند که سبک گاریدو شبیه به سبک اوسمار و یحیی گل‌محمدی است اما من چنین چیزی را در بازی پرسپولیس ندیدم.

وی ادامه داد: پرسپولیس سال گذشته در زمین حریف پرس می‌کرد و در زمین حریف مالکیت توپ داشت اما این را در بازی اول ندیدیم و فکر می‌کنم پرسپولیس بیشتر بازی مستقیم انجام می‌داد؛ البته من ایرادی به این سبک نمی‌گیرم، چون هر مربی ایده و نظر خودش را دارد اما اینکه برخی می‌گویند سبک گاریدو شبیه به سبک اوسمار و یحیی گل‌محمدی است را قبول ندارم.

جباری در بخش دیگری از حرف‌هایش تاکید کرد: وقتی می‌گوییم تیم، بازیکن می‌خواهد برخی دوستان ناراحت می‌شوند؛ در ضمن اگر پرسپولیس یک مربی می‌آورد که به سبک گل‌محمدی و اوسمار نزدیک‌تر بود، خیلی جلو بود. در مورد جذب بازیکن هم باید بگویم که این کار بدون برنامه انجام شد و باشگاه بر اساس لیست اوسمار بازیکن گرفت که از پرسپولیس جدا شد. قبل از اینکه مربی جدید را انتخاب کنند، سراغ جذب بازیکن رفتند و هنوز هم می‌بینیم که پرسپولیس در خط حمله و دفاع چپ با کمبود بازیکن مواجه است.

هافبک پیشین سرخپوشان با بیان اینکه پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا کار سختی دارد، عنوان کرد: من نمی‌گویم آل‌کثیر و علیپور مهاجمان خوبی نیستند اما پرسپولیس باید در سه جام بجنگد و نیاز به مهاجم سطح بالا و طراز اول دارد. پرسپولیس باید تقویت شود تا بتواند با نتایج خوب هوادارانش را راضی نگه دارد.

انتهای پیام/