تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3752468
شناسه : 3752468
تاریخ :
شهادت 15 هزار کودک شرم ابدی برای جهان به‌ظاهر متمدن امروز است اقتصاد ایران: سخنگوی وزارت امور خارجه در شبکه ایکس نوشت: شهادت 15 هزار کودک شرم ابدی برای جهان بظاهر متمدن امروز است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در یک پیام که در صفحه شخصی خود در شبکه ایکس منتشر کرده، نوشت: حدود ۱۵ هزار نفر از شهدا، کودکان هستند و پیکرهای حدود ده هزار شهید فلسطینی نیز، در زیر آوارها مدفون باقی مانده‌اند. این یک شرم ابدی برای جهان به‌ظاهر متمدن امروز و سازمان‌ها و نهادهای مسئول بین‌المللی است.

پیام سخنگوی وزارت امور خارجه در شبکه ایکس:

‏در میان بی‌عملی بهت برانگیز مجامع و سازمان‌های مسئول بین‌المللی و فقدان اقدام مؤثر کشورهای اسلامی و عربی و در زیر آتش حمایت‌های بی‌دریغ تسلیحاتی آمریکا و هم پیمانان غربی آن از رژیم آپارتاید صهیونیستی، تعداد شهدای ‎غزه از مرز چهل هزار تن گذشت.

حدود ۱۵ هزار نفر از شهدا، کودکان هستند و پیکرهای حدود ده هزار شهید فلسطینی نیز، در زیر آوارها مدفون باقی مانده‌اند.

آیا برای بیدار شدن وجدان‌های خفته بشری در جهان و بی‌خواب شدن سران و مقامات کشورها و سازمان‌های بین‌المللی، این آمارهای دهشتناک همچنان باید مسیری صعودی بپیماید!؟

این یک شرم ابدی برای جهان به‌ظاهر متمدن امروز و سازمان‌ها و نهادهای مسئول بین‌المللی است که یک رژیم جعلی تمامی اصول، قوانین و مقررات آمره و عرفی بین‌المللی را به سُخره گرفته و در مقابل دیدگان همه جهان، آزادانه و به شنیع‌ترین روش‌ها به نسل‌کُشی یک ملت تاریخی و ریشه‌دار مشغول است.

همه دولت‌ها و همه ملت‌ها و سازمان‌های بین‌المللی، در مقابل فاجعه هولناک جاری در نوار غزه، مسئولیت دارند و چنانچه عمل نکنند، در محکمه تاریخ و وجدان‌های بیدار بشری، برای همیشه محکوم و شایسته سرزنش هستند.