تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3752449
شناسه : 3752449
تاریخ :
لزوم ارائه تسهیلات با رویکرد حمایت از بانوان سرپرست خانوار اقتصاد ایران: همدان-استاندار همدان گفت: ارائه تسهیلات به مشاغل خانگی و فعالین صنایع‌دستی با رویکرد حمایت از بانوان سرپرست خانوار مورد توجه باشد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد در نشست با اعضای هیأت‌امنای کانون کارآفرینان برتر رسمی استان، گفت: ارتباط مجموعه‌های علمی، دانشگاه‌ها و پارک علم و فناوری از طریق کانون کارآفرینان برتر به مراکز تولیدی و کارخانجات برقرار شود تا علم را تبدیل به ثروت کنند.

وی افزود: برای ارتقا وضعیت کانون کارآفرینان برتر از ظرفیت‌های موجود در بخش خصوصی و تعامل سازنده با مدیران دستگاه‌های اجرایی استفاده شود.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: حضور کانون کارآفرینان برتر در کنار اتاق بازرگانی در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی مورد تأکید است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای دولت مردمی در استان برنامه‌های یک‌ساله و سه‌ساله برای رشد و توسعه استان برنامه‌ریزی و اجرا شده است، گفت: برای ثبت‌جهانی هگمتانه مدیران استانی و ملی اهتمام ویژه‌ای داشتند تا این اقدام به نتیجه مقبول رسید.

استاندار همدان بیان کرد: ارائه تسهیلات به مشاغل خانگی و فعالین صنایع‌دستی با رویکرد حمایت از بانوان سرپرست خانوار مورد توجه باشد.

قاسمی‌فرزاد افزود: تأمین آب شرب سالم و بهداشتی، تکمیل و بهره‌برداری از پروژه بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکباتان، احیای واحدهای تولیدی و ثبت جهانی هگمتانه بخشی از یادگاری‌های دولت مردمی در استان همدان است.