تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3752437
شناسه : 3752437
تاریخ :
مراسم آیینی و سنتی علم واچینی شاه شهیدان احیا می‌شود اقتصاد ایران: رودبار- بخشدار خورگام رودبار از احیای مراسم آئینی و سنتی علم واچینی شاه شهیدان این بخش خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا باقری صبح دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای رسانه و روز خبرنگار اظهار کرد: فعالیت خبرنگاران نمایش عقلانیت، حق روی و حریت در فضای مجازی و حقیقی است.

بخشدار خورگام رودبار با اشاره به گستره دامنه کار خبری و رسانه بیان کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه در راستای احقاق حق مردم اقدامات مطالبه گرانه و رسالت مندانه ای کردند.

باقری که خودش را خورگامی معرفی کرد، گفت: خورگام سرزمین مه و خورشید و جغرافیای بزرگ فرصت‌ها و قابلیت‌ها است.

وی با اشاره به تعامل و همراهی مردم خورگام با مسؤولان بخش افزود: فاصله‌ای بین مردم خورگام و مسؤولان بخش وجود ندارد.

بخشدار خورگام رودبار با بیان اینکه مدیریت بنده بر پایه مردم محوری بوده است، گفت: مشارکت مردم در امورات نتیجه مثبتی در راستای حل مشکلات و چالش‌ها دارد و از این رو شیوه مدیریتی ام مردم پایه بنا شده است.

باقری، موفقیت در مدیریت کلان و خرد را وابسته به مشارکت مردم دانست و بیان کرد: فاصله گیری و انشقاق مسؤولان و مردم راه موفقیت را مسدود می‌کند.

وی با بیان اینکه مردم بهترین قاضی عملکرد مسؤولان هستند، افزود: مردم عملکردها را می‌بینند و نسبت به اقدامات صورت گرفته قضاوت خواهند کرد.

بخشدار خورگام رودبار با تاکید بر ضرورت تعامل دو طرفه بین مسؤولان و خبرنگاران بیان کرد: مسؤولان نیازمند همراهی خبرنگاران و اصحاب رسانه هستند.

باقری از احیای مراسم سنتی و آئینی علم واچینی شاه شهیدان خورگام خبر داد و اضافه کرد: مراسم سنتی و آئینی شاه شهیدان خورگام که پس از کرونا متوقف شده، دوباره احیا می‌شود.

وی به تشریح برخی اقدامات زیرساختی در بخش خورگام پرداخت و افزود: در بخش آسفالت و تقویت زیرساخت آب شرب در خورگام کارهای خوبی صورت گرفته است.

بخشدار خورگام رودبار از اجرای ۸ هزار متر آسفالت در این بخش خبر داد و اضافه کرد: اجرای آسفالت محورهای روستایی گوفل به سیبن، سپستانک به کفرچال، صیقلده به چلوانسرا و مسیر چهارمحل به بره سر و بره سر به دوسالده جز برنامه‌های بخش خورگام است.