تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3752398
شناسه : 3752398
تاریخ :
جزئیات دستگیری سارقان سریالی در پایتخت اقتصاد ایران: رئیس پلیس تهران از دستگیری باند سارقان سریالی در پایتخت خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار عباسعلی محمدیان رئیس پلیس پایتخت درخصوص دستگیری سارقان سریالی در تهران اظهار داشت: یک گروه سرقت مسلحانه مدتی پیش در غرب تهران و دو فقره هم در شرق تهران موجب برهم زدن نظم شده بودند و اقدام به سرقت کرده بودند.

محمدیان گفت: پلیس از همان ابتدا ماموریت‌های خود را برای شناسایی و دستگیری آنها آغاز کرد اما این گروه بسیار حرفه‌ای و پیچیده بود.

وی تصریح کرد: برخی از اعضای این گروه به شهرستان‌ها می‌رفتند و برخی دیگر در تهران بودند و از جاعل و سارق و ... هم در این گروه عضو بودند.

رئیس پلیس تهران بیان کرد: می‌دانیم با هماهنگی‌هایی که با دستگاه قضایی شده است یک حکم سنگین برای این گروه که سرقت مسلحانه انجام داده، تشویش کرده و حرز خانه‌ها را شکسته اند، صادر می‌شود.

محمدیان گفت: این گروه در واقع 5 نفر بودند که به منازل می رفتند و سرقت انجام می‌دادند و از یکی الی دو نفر برای پنهان شدن کمک می‌گرفتند که 6 نفر دستگیر و نفر آخر هم در حال شناسایی و دستگیری هستند.

وی با بیان اینکه اتباع بیگانه عضو این گروه نبودند، گفت: این گروه بیش از 10 شاکی داشته اند.

رئیس پلیس تهران تاکید کرد: مجرمین بدانند که جرمی اگر واقع شود پلیس با کمک کارآگاهان زبده آن را کشف می‌کند و مردم هم اطمینان داشته باشند که پلیس آنها نسبت به جرائم بی‌تفاوت نیست.

انتهای پیام/