تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3752367
شناسه : 3752367
تاریخ :
کاروان درمانی تامین اجتماعی البرز راهی مرز مهران شد اقتصاد ایران: کرج- کاروان بهداشتی درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی البرز برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی راهی مرزبین المللی مهران در استان ایلام شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان البرز، این کاروان متشکل از ۱۴ نفر از نیروهای متخصص حوزه درمان است که به منظور ارائه خدمت به زائرین حسینی به مرز مهران اعزام شد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان البرز در مراسم اعزام این کاروان درمانی اظهار کرد: قدم برداشتن در راه امام حسین (ع) و خدمت به زائران حسینی توفیقی بزرگی است که نصیب امدادگران گرانقدر شده است.

کاروان درمانی تامین اجتماعی البرز راهی مرز مهران شد

داریوش طاهرخانی افزود: امیدواریم با همدلی، همکاری و زحمات و خدمات ارزشمند امدادگران تأمین اجتماعی، خدمات شایسته ای به زائران اربعین حسینی ارائه شود.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان البرز بیان کرد: کاروان امدادی این مدیریت متشکل از ۱۴ نفر از نیروهای تخصصی حوزه درمان شامل پزشکان و دندانپزشکان، کارکنان پرستاری، بهیاری و کمک بهیار، کارشناسان دارویی و آزمایشگاه به همراه یک دستگاه آمبولانس است که با حضور در پایگاه درمانی تأمین اجتماعی در مرز مهران به زائران حسینی ارائه خدمت می‌کنند.

مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان البرز از سوی سازمان تأمین اجتماعی به عنوان معین مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان ایلام به منظور پوشش و ارائه خدمات درمانی به زائران حسینی در طول مراسم پیاده روی اربعین حسینی در مرز مهران تعیین شده است.