تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3752365
شناسه : 3752365
تاریخ :
انجمن خیرین مسکن ساز در سقز راه‌اندازی شود اقتصاد ایران: سقز_فرماندار سقز گفت: به منظور تسریع در ساخت مسکن برای محرومان نیاز است انجمن خیرین مسکن ساز در شهر سقز راه‌اندازی شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر توان صبح دوشنبه در جلسه هیأت امنای مسکن محرومان حساب ۱۰۰ حضرت امام خمینی اظهار کرد: نیاز اصلی نیازمندان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد تأمین مسکن است و باید مسکن محرومان اولویت قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه حساب ۱۰۰ امام و تسهیلات ۳۵۰ میلیونی برای ساخت مسکن محرومان کافی نیست، اضافه کرد: باید خیرین نیز کمیته امداد و بهزیستی را در فرآیند ساخت مسکن نیازمندان کمک کنند.

فرماندار سقز تصریح کرد: ادارات ذیربط نیز باید تلاش خود را برای تسریع در ساخت مسکن محرومان به کار گیرند و در این زمینه کوتاهی نکنند.

توان همچنین خواستار تشکیل انجمن خیران مسکن ساز شد و اضافه کرد: باید از ظرفیت‌های موجود برای این مهم استفاده شود.

امام جمعه سقز نیز در این جلسه به آیاتی از قرآن کریم پرداخت و بیان کرد: به فرموده قرآن کریم بهترین مردم کسانی هستند که برای مردم منفعت داشته باشند».

ساخت مسکن برای محرومان بزرگترین امر به معروف است

ماموستا محمود ابن الخیاط اضافه کرد: ساخت مسکن برای محرومان از بزرگترین معروفات و کار خیری است که حسنات بسیاری دارد.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های کمیته امداد و بهزیستی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در راستای تأمین مسکن نیازمندان اضافه کرد: باید در این راستا خیرین نیز ورود کنند و یاریگر محرومان باشند.

لزوم حمایت شهرداران و رؤسای ادارات خدمت رسان در ساخت مسکن محرومان نیز از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.