تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3752349
شناسه : 3752349
تاریخ :
پرسپولیس کار خیلی سختی دارد/ مقایسه برانکو و گاریدو اشتباه است اقتصاد ایران: بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مقایسه برانکو با سرمربی فعلی این تیم کار اشتباهی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

محسن ربیع خواه در گفت و گو با خبرنگار مهر، درباره شروع رقابت‌های بیست و چهارمین دوره لیگ برتر گفت: تیم‌ها در هفته‌های ابتدایی شرایط متفاوتی را با توجه به تمرینات پرفشار پیش فصل تجربه می‌کنند و باید مقداری فرصت داد تا به قول فوتبالی‌ها بدن‌های آنها آزادتر شده و بتوانند راحت تر ایفای نقش کنند.

هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس افزود: وقتی تغییراتی در لیست بازیکنان و حتی مربیان یک تیم به وجود می‌آید باید منتظر ماند تا اندیشه‌های فنی هر دو طرف در زمین مسابقه پیاده شود. فرصت به یک تیم باعث می‌شود همان تیم در راستای اهداف خود قدم بردارد و بدون حاشیه توان و عیارش را نشان دهد.

ربیع خواه درباره تساوی پرسپولیس مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته نخست لیگ برتر تاکید کرد: من فکر می‌کنم پرسپولیس هم از این قاعده مستثنی نیست. قطعا این تیم برای قهرمانی‌های متوالی از اعتماد به نفس بالایی برخوردار است و در ادامه هم برای همین هدف بازی خواهد کرد.

او در پاسخ به اینکه هواداران پرسپولیس ناخودآگاه هر مربی خارجی را با برانکو ایوانکوویچ و دوران حضور او در پرسپولیس مقایسه می‌کنند تصریح کرد: من معتقدم هر مربی و هر دو بازه زمانی با همدیگر قابل مقایسه نیست. این اشتباه محض است که بخواهیم یک تیم را در گذر زمان با شاکله‌ای دیگر مورد بررسی قرار داد. دوره برانکو مختصات خاص خودش را دارد و این دوره هم شرایط متفاوتی دارد که باید مورد بررسی قرار بگیرد.

ربیع خواه درباره تغییرهای گسترده در لیست بازیکنان پرسپولیس با توجه به جدایی بازیکن‌هایی همچون علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی فر، مهدی ترابی و علی نعمتی و… یادآور شد: قطعا اسم پرسپولیس از هر شخصی بزرگ‌تر است اما فکر می‌کنم امسال کار خیلی سختی پیش روی این تیم است اما باز هم حمایت هواداران واجب است و می‌تواند بخشی از مشکلات احتمالی پرسپولیس را هم حل کند.