تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3752342
شناسه : 3752342
تاریخ :
هلال احمر بوشهر در عراق به بیماران امدادرسانی می‌کند اقتصاد ایران: بوشهر- مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر گفت: هلال احمر بوشهر در عراق به بیماران امدادرسانی می‌کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، احسان ایزدپناه صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بامداد امروز تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر این استان مستقر در کشور عراق در اقدامی به موقع موجب نجات وجلوگیری از وخامت حال ۲ مراجعه کننده شدند.

وی با اشاره به انتقال بیمار ۶۰ با علائم سکته قلبی به بیمارستان آل امل توسط تیم هلال احمر استان بوشهر افزود: با اقدام به موقع تیم امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر مستقر در عمود ۵۲۷ مسیر پیاده روی اربعین، از تشدید علائم و وخامت حال بیمار ۶۰ ساله جلوگیری شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر با اشاره به فعالیت تیم‌های امدادی این استان در بیمارستان‌ها و عمودهای مسیر پیاده روی اربعین تصریح کرد: بامداد امروز فرد ۶۰ ساله با علائم درد قفسه سینه وتعریق فراوان به مرکز درمانی عمود ۵۲۷ مراجعه و پس از بررسی‌های بالینی و تشخیص سکته قلبی به بیمارستان آل امل منتقل شد.

وی با تقدیر از فعالیت تیم‌های امدادی مستقر در کشور عراق افزود: از زائرین و شرکت کنندگان پیاده روی اربعین تقاضا داریم چنانچه بیماری زمینه‌ای و یا دارو خاصی مصرف می‌کنند ضمن رعایت موارد پزشکی و درمانی خود حتماً در این سفر همراه داشته باشند.

نجات جان خانم ۴۲ ساله

ایزدپناه گفت: با اقدامات امدادی و درمانی تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر استان بوشهر، خانم ۴۲ ساله همدانی با وضعیت پایدار به بیمارستان ال امل در عمود ۲۴۴ انتقال داده شد.

وی اظهار داشت: با مراجعه حضوری خانمی ۴۲ ساله در ساعت ۲ و ۱۵ دقیقه بامداد ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ به درمانگاه عمود ۵۲۷ با علائم درد در قفسه سینه منتشره به کتف پس از ارزیابی اولیه و معاینه بیمار تشخیص سکته قلبی داده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر افزود: تیم عملیاتی اعزام به عراق پس از انجام اقدامات حیاتی طبق پروتکل بیمار قلبی، بیمار را با وضعیت پایدار به بیمارستان ال امل در عمود ۲۴۴ انتقال دادند.

وی ادامه داد: این عملیات در ساعت سه و ۲۵ دقیقه بامداد خاتمه یافت.