تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3752341
شناسه : 3752341
تاریخ :
پروژه موزه دفاع مقدس خراسان جنوبی تنها ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد اقتصاد ایران: بیرجند- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: پروژه موزه دفاع مقدس خراسان جنوبی تنها ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

غلامرضا فلاحی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: خراسان جنوبی یکی از محدود استان‌های کشور است که هنوز باغ موزه دفاع مقدس ندارد و از این جهت همگان باید دست به دست هم دهیم و با پیگیری و مطالبه گری این پروژه را به سرانجام برسانیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: درخواست ما از رسانه‌ها و خبرنگاران این است که از مسئولین استانی و ملی فعلی و آینده کمک برای به اتمام رسیدن این پروژه در استان را پیگیری کنند.

فلاحی با اشاره به اینکه پروژه باغ موزه دفاع مقدس خراسان جنوبی حدود ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اظهار کرد: طبق برنامه ابلاغی ما باید این پروژه را تا پایان سال ۱۴۰۴ به اتمام برسانیم ولی اگر اعتبارات لازم به دست ما برسد کار را زودتر تمام خواهیم کرد.

وی گفت: در سفر رئیس جمهور شهید، آیت الله رئیسی نگاه خاص و ویژه‌ای به این پروژه شد و برای آن ۸۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب کردند.

فلاحی ادامه داد: از اعتبارات سفر رئیس جمهور شهید تا کنون ۵۰ درصد آن محقق شده است و پیگیر تحقق اعتبارات باقیمانده سفر نیز هستیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی بیان کرد: اگر بخواهیم این پروژه را به موقع و طبق برنامه به اتمام برسانیم نیاز به ۸۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر علاوه بر اعتبار سفر رئیس جمهور شهید وجود دارد.