تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3752337
شناسه : 3752337
تاریخ :
فوتسال ایران تدارک خوبی برای حضور در جام جهانی ندیده است اقتصاد ایران: سرمربی پیشین تیم فوتسال مس سونگون معتقد است تیم ملی کشورمان برای حضور در بازی های جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان تدارک خوبی ندیده است و باید در روزهای باقی مانده تدابیر تازه‌ای اندیشیده شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان اسامی ۲۲ بازیکن دعوت شده به تیم ملی را برای حضور در اردوی آماده سازی جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان اعلام کرد.

تیم ملی همچنین قرار است در دو دیدار تدارکاتی در تاریخ ۹ و ۱۱ شهریور به مصاف فوتسال قزاقستان برود. جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان از ۲۴ شهریور آغاز خواهد شد و ایران با فرانسه، ونزوئلا و گواتمالا هم گروه است.

اسماعیل تقی پور سرمربی پیشین تیم فوتسال مس سونگون در گفت و گو با خبرنگار مهر، به بررسی شرایط تیم ملی و بازیکنان دعوت شده به اردوی آماده سازی پرداخت.

اسماعیل تقی پور در خصوص لیست ۲۲ نفره تیم ملی گفت: بدنه جدید تیم ملی برای اردوی آماده سازی ازبکستان مانند لیست تیم ملی در جام ملت های آسیا است و چند بازیکن جدید هم از دل لیگ به تیم دعوت شده اند. امیدوارم بتوانیم در جام جهانی آبروداری کنیم. با توجه به اینکه کمتر از یک ماه به جام جهانی باقی مانده است و تدارک خوبی ندیدیم امیدوارم نتایج خوبی کسب کنیم.

این کارشناس فوتسال ادامه داد: تیم ملی ازبکستان به بهترین شکل آماده سازی خود را انجام داده است و دیگر تیم ها بازی های تدارکاتی خوبی انجام داده اند. امیدوارم در روزهای باقی مانده تا شروع مسابقات، تدابیر خوبی اندیشیده شود که از زمان باقی مانده به بهترین شکل استفاده کنیم.

وی در خصوص اظهارات سرمربی فرانسه مبنی بر اینکه ایران می تواند یکی از شانس های قهرمانی در جام جهانی باشد گفت: پتانسیل تیم ایران و بازیکنان ایرانی بالا است. اما موفقیت در چنین مسابقاتی به کسب هماهنگی از طریق بازی های تدارکاتی بستگی دارد. برای مثال حسین طیبی در جام ملت های آسیا حضور نداشت و باید در بازی تدارکاتی بتواند به هماهنگی با تیم برسد.

تقی پور همچنین در خصوص بازی تدارکاتی تیم ملی فوتسال با قزاقستان گفت: این بازی به احتمال زیاد برگزار می شود اما بازی با یک تیم نمی تواند تاثیر چندانی داشته باشد. ما باید چندین بازی تدارکاتی انجام می دادیم که مربیان بتوانند نقاط ضعف تیم را برطرف کنند.