تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3752322
شناسه : 3752322
تاریخ :
تبریز میزبان اردوی آماده سازی تیم ملی تکواندو اقتصاد ایران: تبریز - دومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی تکواندو نوجوانان پسر به مدت ۲ هفته به میزبانی شهر تبریز در حال برگزاری است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

فیض الله نفجم در گفت و گو با خبرنگار مهر افزود: با توجه به اینکه ۳ بازیکن و در واقع ۳۰ درصد تیم ملی از استان آذربایجان شرقی بودند و برای اینکه تردد برای این بازیکنان سخت نشود و همچنین مهدی نوایی رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان مشوق اصلی برگزاری این اردو به میزبانی تبریز بود لذا این شهر زیبا را برای برپایی اردوی تیم ملی تکواندو نوجوانان انتخاب کردیم.

سرمربی تیم ملی تکواندو با اشاره به اینکه تیم نوجوانان در ۱۰ وزن فیکس شده است، عنوان داشت: تیم تکواندو نوجوانان متشکل از ۱۰ بازیکن و پنج کادر فنی به ترتیب ذیل در تبریز اردوی ۲ هفته‌ای برگزار کرده است؛

وزن اول مهدی رحمتی از کرج

وزن دوم مهدی رزمی از فارس

وزن سوم امیر محمد نصیر احمدی از مازندران

وزن چهارم سینا محترمی از آذربایجان شرقی

وزن پنجم آرش ضامنی از کرج

وزن ششم امیر رضا روئین از آذربایجان شرقی

وزن هفتم رادین زینالی از آذربایجان شرقی

وزن هشتم امین محمد احمدوند از کرج

وزن نهم علی اکبر ابراهیمی از مازندران

وزن دهم امیر محمد اشرفی از فارس

کادر فنی سرمربی فیض الله نفجم کمک مربیان جلال خدامی، اسماعیل اسماعیل پور و فیروز جلیلی سرپرست اردوی تبریز حامد جعفری

تبریز میزبان اردوی آماده سازی تیم ملی تکواندو

نفجم با بیان اینکه مرحله اول اردوی آماده سازی تیم ملی تکواندو نوجوانان در استان مازندران برگزار شده بود، اذعان داشت: مرحله اول اردو یک بار در سواد کوه و یک بار در ساری ادامه داشت و در حال حاضر مرحله دوم اردوی آماده سازی به میزبانی شهر تبریز به مدت ۲ هفته در حال برگزاری خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات جهانی تکواندو در سال جاری اظهار کرد: پنجم مهر ماه تیم ملی نوجوانان به کره جنوبی میزبان مسابقات جهانی تکواندو اعزام خواهد شد و از دهم تا پانزدهم مهر ماه بازی خواهد کرد.

سرمربی تیم ملی تکواندو نوجوانان با بیان اینکه میزان آمادگی بازیکنان در حد قابل قبولی است، یادآور شد: این بازیکنان از جمع ۱۲۳۰ نفره انتخاب شدند و به طور میانگین هر کدام هشت بازی را انجام دادند و از آمادگی نسبی برخوردار بودند و ما سعی خواهیم کرد با تمرینات منظم روی نقاط ضعف و قوت بازیکنان کار کنیم و بنده کسب سکو را تضمین می‌کنم ولی چه رنگ سکو را انشاالله ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

وی در مورد میزبانی شهر تبریز از اردوی تیم ملی تکواندو نوجوانان پاسخ داد: از آنجائیکه آقای نوایی خودشان از قهرمانان آسیایی تکواندو بودند سعی خواهند داشت شرایط میزبانی را به نحوی مدیریت کنند تا خاطره خوشی در ذهن اعضای تیم ملی تکواندو که شاید روزی قهرمانان المپیک باشند، ایجاد شود.

گفتنی است، دومین اردوی آماده سازی تیم ملی تکواندو نوجوانان پسر برای اعزام به مسابقات جهانی کره جنوبی، از بیست هفتم مرداد به مدت ۲ هفته در تبریز و خانه تکواندو استان، مجموعه ورزشی امام علی (ع) در حال برگزاری است. بزارک تصویر