تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3752312
شناسه : 3752312
تاریخ :
قصه مقاومت بانوان طبرستان روایت می شود/ تهیه ۱۰۰ ایده در طرح دریا اقتصاد ایران: ساری- مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: قصه مقاومت بانوان سرزمین طبرستان از سده های گوناگون تاکنون در قالب برپایی رویداد بانوی مجاهد در استان روایت می شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حجت الاسلام محمد مهدی شریف تبار در نشست با مدیر و خبرنگاران خبرگزاری مهر مازندران در دفتر این رسانه در ساری با اظهار این که نشر خوبی‌ها یکی ازاهداف سازمان تبلیغات اسلامی است، خبرگزاری مهر را مهر آفرین و در میدان دانست وافزود: نشر خوبی‌ها سبب افزایش مهر و مودت و امید در جامعه می‌شود.

وی افزود: یکی از مباحثی که در جهاد تبیین برای ما مهم است و اهمیت دارد، این که دشمن برای ایجاد یاس در جامعه از طریق اخبار نادرست و روایت جعلی و جابجایی روایت‌ها استفاده می‌کند و این مسائل می‌تواند قصه ناامیدی و یاس را ایجاد کند، از این رو اطلاع رسانی دینی مساله مهم و حائز اهمیت است.

وی بر لزوم ساماندهی اطلاع رسانی دینی و سکوهای انتشار در حوزه دینی و نشر خوبی‌ها تصریح کرد: درپی آن هستیم با شناسایی سکوهای انتشار نسبت به تولید محتوا و انتشار و اطلاع رسانی دینی اقدام کنیم.

خبرگزاری مهر اعتمادآفرینی کرده است

حجت الاسلام شریف تبار با اشاره به اعتمادآفرینی که خبرگزاری مهر در حوزه اطلاع رسانی و نشر اخبار ایجاد کرده است، آن را سرمایه مهم دانست و به طرح هیأت خبرنگار اشاره و اضافه کرد: هیأت خبرنگار یک شبکه اطلاع رسانی است که باید نسبت به فعال سازی آن اقدام کرد.

قصه مقاومت بانوان طبرستان روایت می شود/ تهیه ۱۰۰ ایده در طرح دریا

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران بر لزوم راه اندازی واحدهای رسانه در هیئات شاخص استان تاکید کرد و گفت: هر رویدادی که در استان اجرا می‌شود لازم است جزئیات آن برای جریان سازی اطلاع رسانی و برنامه ریزی شود.

وی با اشاره به طرح‌های حوزه مساجد افزود: هم افزایی رسانه و دستگاه‌های اجرایی می‌تواند به پیشبرد امور کمک کند و باید در این زمینه برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

حجت الاسلام شریف تبار به طرح‌های تبلیغات اسلامی مازندران در حوزه مسجد، نوجوانان، هیأت، بانوان و غیره اشاره و اضافه کرد: در ماه‌های آینده رویداد بانوی مجاهد در استان برگزار می‌شود و در هسته‌های روایت، روایت مقاومت بانوان سرزمین طبرستان بیان می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: در این طرح و برنامه، قصه مقاومت بانوان سرزمین طبرستان در سده‌ها و دهه‌های مختلف روایت می‌شود و توجه به هویت بومی از اهداف به شمار می‌رود.

توجه به هیئات نوجوان / ‏‬ شناسایی بیش از ۱۰۰ ایده فرهنگی در حوزه دریا و ساحل

وی با اشاره به جنگ روایت‌ها بر لزوم هم افزایی و تعامل بیشتر با رسانه‌ها برای مقابله با جنگ روایت‌ها تاکید کرد و با بیان این که هیئات شاخص زیادی در استان وجود دارد، گفت: توجه و تاکید اساسی در هیئات روی هیأت نوجوان است و پشتیبانی از این هیئات جزو برنامه‌ها است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران انجام کارهای تبلیغی با پیوست رسانه‌ای در حوزه دریا را مهم بیان کرد و گفت: در حوزه دریا بیش از ۱۰۰ ایده جدید در استان شناسایی شد و باید نشاط اجتماعی سالم و بازی‌های بومی و محلی را در ساحل ترویج دهیم تا علاوه بر ایجاد نشاط اجتماعی، مسافران و مردم با بازی‌های بومی و محلی و یا فرهنگ و کلمات مازندرانی آشنا شوند.

علیرضا نوری کجوریان مدیر خبرگزاری مهر در استان مازندران نیز به توضیحاتی درباره فرایند تولید محتوا در این رسانه پرداخت و خبرگزاری مهر را در سطح استان جریان ساز و مورد اعتماد معرفی کرد.