تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3752277
شناسه : 3752277
تاریخ :
مهدی قایدی به دنبال عبور از عدد ۱۲ اقتصاد ایران: مهدی قایدی که فصل گذشته را با آمار ۱۲ گل و ۶ پاس گل به پایان رساند و توانست نام خود را در بین برترین بازیکنان لیگ امارات ثبت کند، شروع خوبی در فصل جدید داشت. او که به همراه اتحاد کلبا در چارچوب مسابقات امارات کاپ به مصاف العین مدافع عنوان قهرمانی آسیا رفت، هر چند در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ شکست را پذیرفت اما عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

فرهیختگان:  مهدی قایدی که فصل گذشته را با آمار ۱۲ گل و ۶ پاس گل به پایان رساند و توانست نام خود را در بین برترین بازیکنان لیگ امارات ثبت کند، شروع خوبی در فصل جدید داشت. او که به همراه اتحاد کلبا در چارچوب مسابقات امارات کاپ به مصاف العین مدافع عنوان قهرمانی آسیا رفت، هر چند در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ شکست را پذیرفت اما عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت.

اتحاد کلبا در حالی در دقایق پایانی توانست دو گل خورده را جبران کند که مهدی قایدی روی موقعیت منجر به گل دوم ببرها پاس گل داد و تاثیر مستقیمی در ضرباهنگ هجومی تیمش داشت.

قایدی در هر دو فصل اخیر که برای تیم‌های استقلال و اتحاد کلبا بازی کرده، 12 گل زده داشته با این تفاوت که در تیم تهرانی 4 پاس گل و در تیم اماراتی 6 پاس گل ثبت کرده و حالا باید دید با توجه به آمادگی‌اش می‌تواند در فصل جدید لیگ امارات از این آمار عبور کند یا خیر. ناگغته نماند ستاره بوشهری در حالی وارد فصل جدید لیگ امارات می‌شود که هر دو فصل قبلی به عنوان تاثیرگذارترین بازیکن فصل استقلال و اتحاد کلبا معرفی شده است.