تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3752224
شناسه : 3752224
تاریخ :
رونمایی ازپوستر سومین جشنواره ملی خوشنویسی جوانان زیر20سال زریبار اقتصاد ایران: مریوان-پوستر سومین جشنواره ملی خوشنویسی جوانان زیر بیست سال «زریبار» با حضور جمعی از مسؤولان کردستان رونمایی شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان شامگاه یکشنبه در این آئین ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی و با تشکر از زحمات دبیر جشنواره و ستاد برگزاری جشنواره و اهالی فرهنگ و هنر شهرستان مریوان برای میزبانی ۲ دوره گذشته این جشنواره اظهار کرد: این جشنواره از ابتکارات هنرمندان خوشنویسی مریوان بود که بحمدالله به شکل ملی برگزار می‌شود.

علی اصغر دریایی ابراز امیدواری کرد: جشنواره ملی خوشنویسان زریبار در آینده به صورت بین‌المللی برگزار شود.

وی ضمن اشاره به برگزاری جشنواره‌های متعدد و مختلف فرهنگی و هنری در استان فرهنگی کردستان، اضافه کرد: با توجه به ظرفیت‌های بزرگ فرهنگی و هنری شهرستان مریوان، میزبانی این رویداد فرهنگی به مریوان واگذار شده است.

محمد بهرامی رئیس انجمن خوشنویسان مریوان نیز با ارائه گزارشی از ۲ دوره گذشته این جشنواره گفت: با توجه به برگزاری مناسب و استقبال مناسب شرکت کنندگان از سراسر ایران و با توجه به حمایت‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مریوان و اداره کل استان امیدواریم جشنواره امسال با کیفیت بهتر و استاندارد بالاتری برگزار شود.

گفتنی است؛ سومین جشنواره ملی خوشنویسی جوانان زیر بیست سال «زریبار» با دبیری محمد بهرامی از ۱۰ تا ۱۷ شهریور سال‌جاری در مریوان برگزار خواهد شد.