تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3752168
شناسه : 3752168
تاریخ :
پلیس به نقش خود در راهپیمایی بزرگ اربعین افتخار می‌کند اقتصاد ایران: اهواز _ رییس عقیدتی سیاسی فراجا گفت: نقش کارکنان انتظامی در راهپیمایی بزرگ اربعین بسیار پررنگ است و کارکنان به این نقش خود افتخار می‌کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین علی ادیانی در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: خوشبختانه با پیروزی انقلاب اسلامی ایران که خود مولود نهضت همیشه زنده آقا اباعبدالله الحسین هست احیای اسلام و معارف اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت و دخالت دین و معارف اهل بیت و زنده شدن سیره و سنت اهل بیت پیامبر در جای جای کشور است.

وی افزود: یکی از آن سیرت‌های احیا شده انقلاب اسلامی زیارت آقا اباعبدالله الحسین در اربعین حسینی است که در روایات ما جز علائم پنجگانه مؤمنین برشمرده شده است.

رئیس عقیدتی و سیاسی فراجا ادامه داد: برای زیارت اربعین این سال‌ها ما شاهد یک نمایش بزرگ جهانی در جبهه خداباوران در مقابل جبهه کفر هستیم که همه کشور و نظام و علاقمندان به ویژه دلدادگان به آقا اباعبدالله الحسین با هر گرایش و سلیقه‌ای در مسئله اهل بیت عصمت و طهارت به خود تردید راه نمی‌دهد و در این همایش بزرگ شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها و همه قوای کشور از جمله نیروهای مسلح و خصوصاً نیروی انتظامی جمهوری اسلامی تلاش خود را معطوف باشکوه‌تر شدن این حماسه جهانی می‌کنند اظهار داشت: نقش همکاران ما در نیروی انتظامی در این نمایش بزرگ مشهود و قابل رؤیت است در این راهپیمایی از مبدا تا مقصد و از مقصد تا مبدا نقش انتظامی در تسهیل آمد و شد زائران و در عبور آسان از مرزها در کمتر از یک دقیقه اقدامی بزرگ بوده که تمهیدات فراوان لازم داشته است تا به این حد برسد.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی تصریح کرد: کارکنان انتظامی هم وظیفه قانونی خود را انجام می‌دهند و هم با جان و دل در جای جای استان خوزستان و در این هوای گرم تسهیل در تردد زوار را فراهم می‌کنند که من در اینجا از تک تک آنها قدردانی می‌کنم.

رئیس عقیدتی سیاسی فراجا با بیان اینکه کارکنان نیروی انتظامی با انگیزه و عشق در اربعین حسینی کار می‌کنند اظهار کرد: در تمام این سال‌ها که راهپیمایی اربعین برگزار شده من ندیدم کسی در مرزها وقتی خارج می‌شوند یا وارد می‌شوند گله یا شکوه‌ای از نیروی انتظامی داشته باشند نقش نیروی انتظامی در اربعین حسینی نقش پررنگی است و کارکنان آن به این نقش خود افتخار می‌کنند.