تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3752153
شناسه : 3752153
تاریخ :
محفل قرآنی در ۵ منطقه محروم آذربایجان غربی برگزار می شود اقتصاد ایران: ارومیه -مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی گفت: در ۵ منطقه محروم استان آذربایجان غربی محفل قرآنی برگزار می شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا نوروزی، در این زمینه با اشاره به برنامه‌های گروه قرآن و عترت، اظهار کرد: برگزاری محفل قرآنی در ۵ منطقه محروم استان، کمک به مؤسسه سراج برای تولید محتوای اربعین و کمک به گروه تواشیح و مدیحه سرایی برای تولید و اجرای تواشیح از جمله برنامه‌ها است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و رسانه نیز افزود: رونمایی از کتاب و شعرخوانی با مشارکت نهاد کتابخانه های عمومی در ۳۱ مرداد ماه، برگزاری برنامه پویش عکس خانوادگی و خاطره نویسی با مشارکت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و نظارت بر اجرای آن، کمک به موکب مستقر در شهر مرزی بازرگان و کمک به زائرین اهل سنت از جمله برنامه‌های این معاونت است.

نوروزی کمک و نظارت بر اجرای دو مورد نمایش تعزیه در استان، کمک به چاپ عکس و برپایی نمایشگاه در مسیر زائرین در مرز تمرچین کمک به تولید و انتشار فیلم کوتاه سَس در فضای مجازی و تولید سرود برای انتشار در فضای مجازی از جمله برنامه حوزه هنری و سینمایی این اداره کل است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: محرم ماهی است که انسانیت در آن تجلی یافت و امروز وظیفه داریم که فرزندان این سرزمین را با درس‌های عاشورا آشنا کنیم و کمک کنیم تا مفاهیمی مانند آزادگی، ظلم ستیزی، ایثار، مردانگی و اخلاق را درک کنند.