تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3752145
شناسه : 3752145
تاریخ :
آخرین جزییات از وضعیت مناطق سیل زده رودبار اقتصاد ایران: رودبار- فرماندار رودبار آخرین جزییات از وضعیت مناطق سیل زده این شهرستان را تشریح کرد و گفت: مسوولان در بخش‌های مختلف پیگیر رفع مشکلات و خسارات وارده هستند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

طهمورث عموپور در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین جزئیات سیلاب اخیر در دو منطقه شهرستان رودبار اظهار کرد: در پی هشدار هواشناسی و بارش شدید باران و سیلاب مسیر علی آباد منجیل به گیلوان شهرستان طارم و منطقه کوشک تا میدان شهرداری مسدود شده بود که با تلاش‌های صورت گرفته مسیر مذکور بازگشایی و تردد در این مسیرها امکان پذیر شده است.

وی با بیان اینکه سیلاب اخیر سبب قطعی گاز و آب ۶۰ خانوار از مردم محله کوشک این شهرستان شده بود، افزود: با تلاش‌های دستگاه‌های خدمات رسان گاز و آب این مشکل نیز برطرف شد.

عموپور با اشاره به اینکه ۸ دستگاه ماشین سنگین حجم بسیار بالای گل و لای از این مناطق را پاکسازی کردند، ادامه داد: خوشبختانه در این سیلاب آسیب جانی به کسی وارد نشد.

وی به خسارت‌های سیلاب اخیر در رودبار اشاره کرد و گفت: آسیب به ۲ خودروی شهروندان و ۶۰ کیسه آرد یک نانوایی در این سیلاب از بین رفته و خسارت‌های بیشتر توسط کارشناسان بررسی و به محض برآورد هزینه به ستاد بحران استان اطلاع رسانی می‌شود.

فرماندار رودبار در پایان با تاکید بر اینکه مسؤولان در بخش‌های مختلف پیگیر رفع مشکلات و خسارات وارده هستند، تصریح کرد: از اداره کل بنیاد مسکن گیلان، شهرداری رودبار، منجیل، رستم آباد، توتکابن و پادگان نیروی دریایی منجیل بابت تلاش‌هایشان در سیلاب اخیر نهایت قدردانی را دارم.