تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3752128
شناسه : 3752128
تاریخ :
ماجرای عروسی که به جنگی تمام‌عیار تبدیل شد اقتصاد ایران: استان قیروان تونس شاهد یکی از عجیب‌‌ترین جشن‌های عروسی بود به نحوی که مهمانان آن را برای عروس و داماد به وحشتناک‌‌ترین شب زندگی تبدیل کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

اعتمادآنلاین: استان قیروان تونس شاهد یکی از عجیب‌‌ترین جشن‌های عروسی بود به نحوی که مهمانان آن را برای عروس و داماد به وحشتناک‌‌ترین شب زندگی تبدیل کردند.

رسانه عربی خبر دادند، مهمانان یک جشن عروسی چنان با یکدیگر درگیر شدند که اطرافیان تعداد زیادی از آنها را به بیمارستان منتقل کردند.

مسئولان بیمارستان در منطقه بوحجله در این استان تاکید کردند، بخش اورژانس شماری از مجروحان را در شامگاه عروسی پذیرش کرد که همه آنها آثار زخم و جراحات ناشی از درگیری در بدن‌شان قابل مشاهده بود.

این مسئولان به یک رادیوی محلی گفتند: تنش و تشنج بین مهمانان چنان شدید بود که مجروحان بعد از دریافت کمک‌های اولیه، مجدداً در بیمارستان درگیری را با یکدیگر از سر گرفتند و باعث شدند بخشی از بیمارستان و ادوات آن از جمله یکی از درب‌های آن تخریب شود.

شاهدان اعلام کردند، شدت درگیری به حدی بود که موجی از وحشت در میان بقیه بیماران بستری‌شده و کادر درمان به وجود آمد، و برخی از بیماران مجبور شدند از تخت‌های خود بلند شوند و به دنبال جای امنی برای خود در گوشه و کنار بیمارستان باشند.