تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3752119
شناسه : 3752119
تاریخ :
مرد شیشه‌ای جنوب تهران به دام افتاد اقتصاد ایران: رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری یکی از قاچاقچیان اصلی تهیه و توزیع شیشه در جنوب تهران خبر داد و گفت که از این فرد ۳۰ کیلوگرم مخدر شیشه کشف شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبرگزاری ایسنا: رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری یکی از قاچاقچیان اصلی تهیه و توزیع شیشه در جنوب تهران خبر داد و گفت که از این فرد ۳۰ کیلوگرم مخدر شیشه کشف شد.

سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزییات این خبر گفت:‌ ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در راستای مبارزه قاطع و همه‌جانبه علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ و برخورد ویژه با عوامل و عناصراصلی تهیه و توزیع مواد مخدر و روان‌گردان در تهران با انجام اقدامات پلیسی گسترده متوجه شدند که یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر که از محکومین تحت تعقیب است اقدام به تشکیل یک باند توزیع موادمخدر در جنوب پایتخت کرده است.

وی ادامه داد: از همین رو ماموران با گسترش چتر اطلاعاتی، مخفیگاه سوژه را شناسایی و تحت رصد قرار دادند و در نهایت پس از هماهنگی با مقام قضائی و اخذ مجوزهای قضایی برای دستگیری این فرد وارد عمل شدند و ضمن رعایت کلیه موازین شرعی و قانونی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین در بازرسی از مخفیگاه متهم 30 کیلوگرم مخدر شیشه را نیز کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با بیان اینکه متهم که از قاچاقچیان حرفه‌ای و سابقه‌دار موادمخدر بود در جریان بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کرد، گفت: برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شد و او به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.