تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3752118
شناسه : 3752118
تاریخ :
چلسی با یک پادگان بازیکن از پس پپ بر نیامد اقتصاد ایران: منچسترسیتی قهرمان فصل قبل لیگ برتر انگلیس فصل جدید را با برد مقابل چلسی شروع کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبرورزشی: منچسترسیتی قهرمان فصل قبل لیگ برتر انگلیس فصل جدید را با برد مقابل چلسی شروع کرد.

هفته اول لیگ برتر انگلیس برای منچسترسیتی قهرمان فصل گذشته در لندن شروع شد، جایی که به مصاف چلسی رفتند و در نبرد استمفوردبریج با نتیجه ۲-۰ پیروز شدند.

نیمه نخست سیتی که سال‌های اخیر خاطرات خوبی از نبرد با چلسی داشته در دقیقه ۱۸ با گل ارلینگ هالند که روی پاس برناردو سیلوا به ثبت رسید، پیش افتاد. چلسی که بازی را خوب شروع کرده بود، بعد از گل خورده نتوانست مهمان قدرتمندش را تحت فشار بگذارد و تنها فرصت خوب با گلزنی نیکولاس جکسون همراه شد که این گل دقیقه ۴۴ آفساید بود تا این نیمه با همان یک گل سیتی به پایان برسد.

چلسیِ انزو مارسکا که نمی‌خواست اولین بازی فصل را در خانه ببازد نیمه دوم بیش از سیتی توپ و میدان را در اختیار داشت. بهترین فرصت‌شان را در دقیقه ۶۱ نیکولاس جکسون به‌دست آورد که با واکنش عالی ادرسون راهی به دروازه پیدا نکرد. در یک‌سوم پایانی این نیمه، سیتی باز هم پیش کشید و به گل هم رسید تا خیال پپ راحت شود. این گل را متئو کواچیچ هافبک کروات در دقیقه ۸۵ با شوتی زیبا وارد دروازه تیم سابقش کرد.

در نهایت این بازی را سیتی برد تا مارسکا در اولین تجربه‌اش روی نیمکت چلسی مقابل همکار سابق خودش گواردیولا بازنده باشد.