تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3752110
شناسه : 3752110
تاریخ :
۱۷۰ موکب در خیابان اربعین گرگان برپا می شود اقتصاد ایران: گرگان- مسوول مواکب دلدادگان اربعین حسینی گفت: امسال تعداد ۱۷۰ موکب در قالب دلدادگان اربعین حسینی در گرگان فعالیت خواهند کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

نوروز نودهی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امسال برای هشتمین سال متوالی موکب دلدادگان اربعین حسینی همزمان با سراسر کشور در شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طبق برنامه ریزی های انجام شده امسال شاهد فعالیت ۱۷۰ موکب در شهرستان گرگان خواهیم بود، افزود: این موکب ها از ۳۰ مرداد آغاز به فعالیت خواهند کرد و تا ۴ شهریور به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

مسؤول مواکب دلدادگان اربعین حسینی با اشاره به اینکه این موکب ها در خیابان اربعین واقع در خیابان شهید رجایی برپا خواهند شد، گفت: این مواکب خدماتی چون فرهنگی، مشاوره، خدماتی، پزشکی، کودک و نوجوان، رسانه و فضای مجازی، واقعیت‌های دنیای مجازی و هوش مصونی ارائه خواهند داشت.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه سال گذشته ۱۱۰ موکب در گرگان برپا کرده بودیم و در طول شبانه روز ۵۰ هزار نفر از موکب ها دیدن کرده بودند امسال پیش بینی می‌شود با این تعداد مواکب تعداد بازدیدکنندگان به ۸۰ هزار نفر برسد.