تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3752107
شناسه : 3752107
تاریخ :
یک شهید و ۱۰ زخمی در جنایت جدید صهیونیست‌ها در «النصیرات» اقتصاد ایران: حمله مجدد هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به بلوک «سی» اردوگاه «النصیرات» غزه، شهادت یک نفر و زخمی‌شدن ۱۰ تَن دیگر را در پی داشت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، ارتش رژیم صهیونیستی بار دیگر با حمله هوایی به بلوک «سی» اردوگاه «النصیرات» در مرکز نوار غزه مرتکب جنایتی وحشتناک شد.

بر اساس گزارش منابع فلسطینی ارتش رژیم صهیونیستی با حمله به این بلوک مسکونی، یک فلسطینی را به شهادت رساند و ۱۰ نفر دیگر را نیز زخمی کرد.

علاوه بر این یک مرد و یک زن فلسطینی دیگر نیز در نتیجه تیراندازی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به سوی فلسطینیان در منطقه «مواصی القراره» واقع در شمال خان‌یونس زخمی شدند.

خبرنگار شهاب نیوز نیز گزارش داد که منطقه «قاع القرین» در جنوب شرق خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه شاهد حملات هوایی سنگین ارتش رژیم صهیونیستی بوده است.

علاوه بر این توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز گلوله‌باران اطراف شهر «حمد» در شمال غرب شهر خان‌یونس را از سر گرفت.

این در حالی است که کمی پیش‌تر نیز ارتش رژیم صهیونیستی با ارتکاب جنایتی جدید، یک خانه مسکونی را در بلوک «سی» اردوگاه «النصیرات» واقع در مرکز نوار غزه بمباران کرد.

در این جنایت صهیونیست‌ها، ۵ نفر به شهادت رسیدند و بیش از ۱۵ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

گفتنی است ظهر امروز وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه با صدور بیانیه‌ای جدیدترین آمار شهدا و زخمی‌های حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون را اعلام کرد.

این نهاد پزشکی فلسطینی طی این بیانیه از افزایش شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون به ۴۰ هزار و ۹۹ شهید و افزایش شمار زخمی‌ها به ۹۲ هزار و ۶۰۹ نفر خبر داد.