تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3752106
شناسه : 3752106
تاریخ :
هلاکت نظامی صهیونیستِ هدف قرارگرفته در عملیات «کیدومیم» اقتصاد ایران: رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که نظامی صهیونیستِ هدف قرار گرفته در عملیات ضدصهیونیستی در اطراف «کیدومیم» به هلاکت رسیده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی اعلام کردند که نظامی صهیونیستی که در عملیات ضدصهیونیستی در اطراف شهرک صهیونیست‌نشین «کیدومیم» به دست یک فلسطینی زخمی شده بود به هلاکت رسیده است.

این منابع رسانه‌ای تاکید کردند که مجری این عملیات ضدصهیونیستی پس از آن‌که سوار یکی از خودروهای شهرک‌نشینان صهیونیست شده موفق شده است در سلامت کامل از محل عملیات بگریزد.

ارتش رژیم صهیونیستی با وجود تلاش گسترده خود برای یافتن این فرد فلسطینی تاکنون موفق نشده است وی را بیابد.

گفتنی است عصر امروز رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که گزارش‌های اولیه‌ای را در خصوص حمله یک فلسطینی به سوی یک صهیونیست در منطقه صنعتی اشغالی «بارئون» و به دست‌گرفتن کنترل سلاح وی دریافت کرده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز بیان کرد که گزارشی را در خصوص اقدام یک فلسطینی برای به دست‌گرفتن کنترل سلاح یک نگهبان صهیونیست در اطراف شهرک صهیونیست‌نشین «کیدومیم» در شمال کرانه باختری دریافت کرده است.

علاوه بر این ارتش رژیم صهیونیستی بیان کرد که شمار زیادی از نظامیان صهیونیست در پی فرد فلسطینی هستند که کنترل سلاح این نگهبان صهیونیست را به دست گرفته است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که مقامات صهیونیست از شهرک‌نشینان مقیم شهرک صهیونیست‌نشین «کیدومیم» خواسته‌اند که در محل اقامت خود بمانند.