تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اجتماعی
لینک : econews.ir/5x3752096
شناسه : 3752096
تاریخ :
جستجوی مدارک و اشیاء گمشده زائران اربعین فراهم شد اقتصاد ایران: رئیس ستاد اربعین شرکت ملی پست گفت: امسال برای نخستین بار، امکان جستجوی مدارک و اشیاء گمشده زائران پیاده روی اربعین در سامانه پست یافته با عنوان "زائرپست" فراهم شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اجتماعی -

به گزارش  گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ سعید شریف‌زاده با اشاره به اینکه سرویس پست یافته برای سومین سال متوالی در ایام برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی به زائران خدمات ارایه می‌دهد، افزود: پایگاه‌های پستی با استقرار در موکب‌های منتخب در مسیر راهپیمایی و کنسولگری‌های ایران در شهر‌های نجف و کربلا، آماده خدمت‌رسانی است.

به گفته وی، در صورتی که زائران در طول مسیر پیاده روی مدارک هویتی، گوشی تلفن همراه، کوله پشتی و... را پیدا کنند می‌توانند به موکب‌های مشخص شده تحویل دهند.

عضو هیئت مدیره افزود: این سامانه به صورت بسیار ساده طراحی شده است و به بهترین شیوه استعلام مدارک پیدا شده را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.

شریف‌زاده گفت: زائران می‌توانند برای استفاده از این سامانه به درگاه اینترنتی www.postyafteh.ir مراجعه کرده و با انتخاب گزینه "زائرپست" و ثبت اطلاعات هویتی، مدارک گمشده خود را جستجو کنند.

رئیس ستاد اربعین شرکت ملی پست افزود: امسال برای نخستین بار این سامانه به کمک سازمان حج و زیارت آمده شده تا بتواند افراد گمشده در طول مسیر را نیز شناسایی کند.
"پُست‌یافته" یکی از سرویس‌های شرکت ملی پست است که با هدف بازگرداندن مدارک، ‌اشیا و اسناد یافت شده از سوی مردم به صاحبان آن‌ها راه‌اندازی شده است، این سرویس در راهپیمایی اربعین امسال با عنوان "زائرپست" به زائران حسینی خدمات ارایه می‌کند.

انتهای پیام/