تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3752093
شناسه : 3752093
تاریخ :
پیام ناراحت‌کننده برای آرسنال، چلسی و پی‌اس‌جی اقتصاد ایران: جووانی ماننا، مدیر ناپولی، تایید کرد که ویکتور اوسیمن فروشی نیست و اگر چلسی، آرسنال یا پاری‌سن‌ژرمن قرارداد بهتری ندهند، او می‌تواند به کار خود در این باشگاه ادامه دهد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ورزش سه: جووانی ماننا، مدیر ناپولی، تایید کرد که ویکتور اوسیمن فروشی نیست و اگر چلسی، آرسنال یا پاری‌سن‌ژرمن قرارداد بهتری ندهند، او می‌تواند به کار خود در این باشگاه ادامه دهد.

 ناپولی‌ برای شروع فصل جدید تیم قدرتمندی در اختیار ندارد چون  ویکتور اوسیمن، مایکل فولورونشو، جانلوکا گائتانو و ماریو روئی همگی در انتظار مشخص شدن وضعیت خود هستند.

این وضعیت آنتونیو کونته را به عنوان سرمربی تیم عصبانی کرده و او از نابسامانی وضعیت تیمش به دلیل عدم مشخص شدن تکلیف اوسیمن ناراضی است.

ماننا به اسکای اسپورت گفت: "این یک واقعیت واضح است، مانند آنچه مربی گفت، احتمال فروش اوسیمن وجود ندارد. ویکتور برای ما بازیکن با ارزش و مهمی است‌‌. خواسته‌اش مشخص است. ما سعی کردیم در این لحظه یکپارچگی تیم را حفظ کنیم. ما تنها باشگاهی نیستیم که در این شرایط قرار دارد و خواهیم دید که در 10 روز آینده چه اتفاقی خواهد افتاد."

از ماننا سوال شد که باشگاه نسبت به اینکه این بازیکن نیجریه‌ای که شایعات انتقال او به باشگاه‌های چلسی، پاری‌سن‌ژرمن و حتی آرسنال مطرح شده، چه احساسی دارد؟

مدیر ناپولی پاسخ داد: "در حال حاضر، درست نیست که بگوییم چه احساساتی وجود دارد. ما با ایجنت‌های او برای یافتن بهترین راه حل کار می‌کنیم. همانطور که گفتیم، او بازیکن مهمی است، بنابراین اینطور نیست که بتوانیم او را به هر تیمی بفروشیم."

اگر هیچ کس حاضر به پرداخت مبلغ مناسب نباشد، آیا اوسیمن می‌تواند حتی در ناپولی بماند؟

او برای دو فصل دیگر قرارداد دارد، بنابراین واضح است که اگر تا 30 آگوست راه حلی پیدا نکنیم، باید با بازیکن صحبت کنیم.

کونته تاکنون به شدت از استراتژی نقل و انتقالات باشگاه انتقاد کرده و دیروز در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که تا این مرحله از فصل "انتظار بیشتری" داشت. آیا از این جملات ناراحت شدید؟

مطمئنا نه. ما هم از این وضعیت راضی نیستیم، می‌خواستیم برای شروع فصل بیشتر آماده باشیم. ما به دلایل زیادی آن را مدیریت نکردیم، واضح‌ترین آن‌ها همان چیزی بود که ما در مورد آن صحبت کردیم. باید برای ساختن تیمی کار کنیم که برای رسیدن به اهدافمان کارآمد باشد.