تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصادی
لینک : econews.ir/5x3752057
شناسه : 3752057
تاریخ :
اولویت اساسی دولت چهاردهم حل مشکلات صنعت و تولید کشور است اقتصاد ایران: در دیدار پورمحمدی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه با مرادی مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر مسائل و مشکلات پیش روی تولید در کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حمید پورمحمدی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از دیدار با مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر بر حمایت دولت چهاردهم از تولید و صنعت کشور تاکید کرد.

مرادی مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر نیز با قدردانی از توجه معاون رئیس جمهور به مسائل تولیدی، گزارش کوتاهی از وضعیت هلدینگ توسعه صنایع بهشهر و شرکت های تابعه ارائه کرد و گفت: خوشبختانه در سال مالی 1402 از لحاظ عملیاتی تمامی شرکت های زیر مجموعه این هلدینگ سودده شده و شرکت توسعه صنایع بهشهر موفق گردید سود خالص تلفیقی 18 هزار میلیارد ریالی مربوط به عملکرد سال مالی 1401 را به 47 هزار میلیارد ریال در سال مالی 1402 افزایش دهد.

مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر تسهیل قوانین برای رفع موانع تولید را برای تولید کنندگان و صنایع بسیار مهم دانست و ابراز امیدواری کرد با همکاری نزدیک میان دولت و بخش خصوصی، شاهد بهبود شرایط تولید و افزایش رونق اقتصادی در کشور باشیم.

وی همچنین جزئیات بیشتری از مشکلات و چالش‌هایی که تولیدکنندگان در سطح کشور با آن‌ها مواجه هستند را مطرح کرد و مسائلی مانند تأمین مواد اولیه و تامین مالی را به‌عنوان اصلی‌ترین موانع بر سر راه تولید برشمرد.

انتهای پیام/