تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3752004
شناسه : 3752004
تاریخ :
بلومبرگ: ایرپاد ۴ اپل پاییز امسال در ۲ مدل عرضه می‌شود اقتصاد ایران: دو مدل از هدفون‌های جدید اپل پاییز امسال از راه خواهند رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به‌گفته‌ی مارک گرمن، افشاگر نام آشنا، اپل دو مدل جدید از ایرپاد ۴ را به‌زودی و احتمالاً در اوایل پاییز عرضه می‌کند. ایرپادهای جدید شامل مدلی اقتصادی و مدلی میان‌رده خواهند بود که به‌ترتیب جایگزین ایرپاد ۲ و ایرپاد ۳ می‌شوند.

اپل از اوایل سال ۲۰۱۹ ایرپاد ۲ را به‌عنوان هدفون ارزان‌قیمت می‌فروشد. در‌حال‌حاضر، این محصول با قیمت کمتر از ۹۰ دلار فروخته می‌شود که آن‌ها را به گزینه‌ای بسیار مقرون‌به‌صرفه تبدیل می‌کند. این مدل‌ فاقد ویژگی‌های پیشرفته‌ی ایرپاد مانند سیستم حذف نویز فعال است.

ایرپاد ۳ از اکتبر ۲۰۲۱ با ویژگی‌های جدیدی از‌جمله صدای فضایی و حسگر لمسی بهتر و بهبودهای کلی در کیفیت صدا دردسترس قرار گرفت. قیمت هدفون اپل مدل ایرپاد ۳ از ۱۷۹ دلار شروع می‌شود. پس از معرفی ایرپاد ۳، اپل به فروش رسمی ایرپاد ۲ با قیمت ۱۲۹ دلار ادامه داد.

مقالات مرتبط
  • بهترین هندزفری‌ها و ایربادهای بی‌سیم در بازار ایران [تیر ۱۴۰۳]
  • تمام محصولات اپل که پاییز ۲۰۲۴ از راه می‌رسند؛ از آیفون ۱۶ تا آیمک M4
  • بررسی ایرپاد 3 اپل [با بررسی ویدیویی]

گرمن می‌گوید که نسخه‌ی میان‌رده‌ی ایرپاد ۴ قابلیت حذف نویز فعال خواهد داشت؛ در‌حالی‌که ایرپاد ۴ اقتصادی از این ویژگی بی‌بهره خواهد بود.

احتمالاً هر دو نسخه‌ی ایرپاد ۴ از درگاه USB-C استفاده می‌کنند و نسخه‌ی اقتصادی ایرپاد ۴ برخلاف نسخه‌ی میان‌رده فاقد قابلیت شارژ بی‌سیم است. خالق آیفون این تفاوت را بین ایرپاد ۲ و ایرپاد ۳ نیز قائل شده بود؛ بنابراین، انتظار می‌رود این رویه را در ایرپادهای جدید هم ادامه دهد.