تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصاد سلامت
لینک : econews.ir/5x3751990
شناسه : 3751990
تاریخ :
آینده ای نو می سازیم اقتصاد ایران: میدری با بیان اینکه : «آقای پزشکیان آمده تا ما دوره جدیدی آغاز کنیم.» خاطر نشان کرد :« ما یا از تاریخ درس می گیریم و آینده ای نو می سازیم یا اسیر تاریخ می شویم و آینده را ویران می کنیم.»

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

میدری در جلسه بررسی صلاحیت وزرا در مجلس گفت : هفته پیش در کمیسیون‌های مختلف حضور یافتم؛ در آنجا مساله اصلی نه کارآمدی بنده و برنامه‌ها که حواشی «مجلس ششم» بود.

احمد میدری گزینه پیشنهادی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت :اصلاح‌طلبان فرزندان ایران هستند و برخاسته و وفاداران به انقلاب هستند. سیاست ما نباید حذف باشد.با اقدامات سیاسی نمی‌شود وفاق ملی انجام داد.

احمد میدری، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: بیشتر پژوهشگر بودم و در دانشگاه فعالت نموده‌ام. منازعات بین تحول خواهان از انقلاب مشروطه تاکنون در کشور وجود داشته است. در وفاق ملی مشکلات داشته ایم و بین برادران اختلافات وجود داشته است.

احمد میدری، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین گفت : با ایجاد تشکل‌های مدنی زندگی جمعی متفاوتی خواهیم داشت. مسائل اختلافی را نه در تریبون مجلس و نشریات بلکه در میز مذاکره باید بنشینیم و گفتگو کنیم

میدری با بیان اینکه : «آقای پزشکیان آمده تا ما دوره جدیدی آغاز کنیم.» خاطر نشان کرد :« ما یا از تاریخ درس می گیریم و آینده ای نو می سازیم یا اسیر تاریخ می شویم و آینده را ویران می کنیم.
وی افزود :« ما می توانیم در کنار هم یک دوره جدیدی آغاز کنیم .بر اساس اهدافی که نظام تایید کرده و رهبری مهر تایید بر آن زده نمی توانیم اختلاف داشته باشیم ولی در شیوه ها اختلاف داریم. من نمی توانم مثل بعصی از دوستان بشوم، ما متفاوت هستیم این تفاوت ها قدرت نظام جمهوری اسلامی است.»