تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3751978
شناسه : 3751978
تاریخ :
صبر و استقامت آزادگان از ذخایر معنوی انقلاب اسلامی است اقتصاد ایران: تربت جام- امام جمعه تربت جام گفت: صبر و مقاومت و استقامت آزادگان یکی از ذخایر و سرمایه‌های معنوی در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین اسلامی بعدازظهر یکشنبه در مراسم تکریم و تجلیل از اسطوره‌های صبر و استقامت که با حضور جمعی از مسؤولان به همت ستاد بزرگداشت آزادگان در سالن شهید حسین نصیری فرمانداری تربت جام برگزار شد، با اشاره به ویژگی‌های انسان مؤمن اظهار کرد: انسان مؤمن این قدرت را دارد که سخت‌ترین تهدیدها را به فرصت آفرینی تبدیل کند.

افزود: حضرت زینب (س) و امام زین العابدین (ع) به عنوان رهبران و پیشروان جریان اسارت اهل بیت، تهدیدها و فشارهای سنگین دوران اسارت را برای مکتب امام حسین (ع) و جبهه اسلام به فرصت تبدیل کردند و بزرگترین اشتباه یزید به اسارت بردن اهل بیت پیامبر (ص) بود.

وی خاطرنشان کرد: آزادگان جا پای مکتب و سیره اهل بیت (ع) گذاشتند، آزادگان با عزم و اراده پولادین و انقلابی درخشان‌ترین صفحه تقویم ایران را مزین کردند. صبر و مقاومت و استقامت آزادگان یکی از ذخایر و سرمایه‌های معنوی و انقلابی در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است.

آزادگان در دوران دفاع مقدس و اسارت شرافتمندانه از ارزشهای نظام اسلامی دفاع کردند

حسین جمشیدی، فرماندار تربت جام با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان و اسارت اهل بیت (ع) و تبریک سالروز ورود آزادگان اظهار کرد: آزادگان سرافراز دوران پرافتخار اسارت را در زندان‌های رژیم بعث عراق، به نسل‌ها منتقل و تبیین کنند.

فرماندار تربت جام افزود: آزادگان در دوران دفاع مقدس و اسارت در بند رژیم صفاک بعثی شرافتمندانه از ارزشهای نظام اسلامی و کیان کشور به خوبی دفاع و حفاظت کردند.

آزادگان سرافراز، شهدای زنده انقلاب اسلامی هستند

حسین اسدی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تربت جام با گرامی داشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی بیان کرد: آزادگان سرافراز، شهدای زنده انقلاب اسلامی هستند که با از خودگذشتگی، ایثار، استقامت در دوران اسارت باعث افتخار، عزت و اقتدار کشور در داخل و خارج شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تربت جام ادامه داد: ثبت سالروز ورود آزادگان ۲۶ مرداد در تقویم جمهوری اسلامی ایران جز افتخارات نظام است، آزادگان با صبر، استقامت و پایداری در زندان‌های بعثی صدام و ایثار رزمندگان اسلام در دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک اسلامیمان را به دشمن ندادند.