تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3751929
شناسه : 3751929
تاریخ :
مهلت یک هفته ای برای رفع موانع زنجیره تولیدموادپروتئینی در گلستان اقتصاد ایران: گرگان- رییس کل دادگستری گلستان از مهلت یک هفته ای برای رفع موانع بزرگترین زنجیره های تولید مواد پروتئینی در استان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حیدر آسیابی به همراه دادستان مرکز استان، مدیر کل بازرسی گلستان و مدیران بانک‌های استان از یکی از زنجیره‌های تولید مرغ و مواد پروتئینی گلستان بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید افزود: مهم‌ترین مشکل این واحد تولیدی اخذ تسهیلات بانکی بود که قرار شد با استعلام از شورای دستگاه‌های نظارتی استان برای رفع مشکل این واحد اقدام شود.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: این واحد تولیدی هم اکنون هزار و ۳۰۰ نفر نیروی کار دارد که با دریافت تسهیلات مورد نیاز می‌تواند، علاوه بر گسترش واحدهای تولیدی، فرصت‌های شغلی جدید در استان ایجاد کند.

آسیابی با بیان اینکه هدف از بازدیدهای میدانی از واحدهای تولیدی، بررسی مشکلات به صورت میدانی و تلاش برای رفع آن است، اظهار کرد: در سه سال گذشته بیش از ۱۴۰۰ بازدید میدانی از واحدهای تولیدی و شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان صورت گرفت که نتیجه آن رونق تولید در ۳۱۵ واحد تولیدی و حفظ نزدیک به هشت هزار فرصت شغلی بوده است.

عبدالله آقاعلیخانی مدیر کل بازرسی گلستان هم در این جلسه از تشکیل پرونده برای مدیران متخلف و سنگ انداز در مسیر تولید استان خبر داد و گفت: هدف ما حمایت از تولید در چارچوب قانون است و تلاش می‌کنیم به رفع موانع موجود در این بخش کمک کنیم.