تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3751882
شناسه : 3751882
تاریخ :
حزب‌الله لبنان در حملاتی پیاپی ۴ موضع صهیونیستی را در هم کوبید اقتصاد ایران: حزب‌الله لبنان از حملات پیاپی موشکی و توپخانه‌ای خود به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از عملیات‌های جدید خود علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در واکنش به تعرض و تروری که دشمن اسرائیلی در شهرک شبعا انجام داد، رزمندگان مقاومت اسلامی روز یکشنبه هجدهم آگوست ۲۰۲۴ مقر فرماندهی گردان السهل در پادگان بیت هلل را با چندین موشک کاتیوشا هدف قرار دادند.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۳:۴۵ روز یکشنبه هجدهم آگوست ۲۰۲۴ موضع المالکیه را با گلوله‌های توپخانه هدف گرفتند و این موضع را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

علاوه بر این ساعت ۳:۳۰ عصر امروز به وقت محلی حزب‌الله لبنان با هدف قراردادن تجهیزات جاسوسی مستقر در موضع صهیونیستی «رویسات العلم» در تپه‌های اشغالی «کفرشوبا»، این تجهیزات را منهدم کرد.

همچنین رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان ساعت ۳:۱۰ عصر امروز به وقت محلی نیز پادگان صهیونیستی «زرعیت» در شمال سرزمین‌های اشغالی را هدف حملات توپخانه‌ای قرار دادند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز از به صدادرآمدن آژیر هشدار در «شلومی» واقع در الجلیل غربی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.