تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3751867
شناسه : 3751867
تاریخ :
سال گذشته ۹۶ درصد تسهیلات اشتغال در گلستان جذب شد اقتصاد ایران: گرگان- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان گفت: در سال گذشته ۷۶۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال برای استان گلستان در نظر گرفته شد که ۹۶ درصد آن جذب شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی بابایی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توانمند سازی خانواده‌های تحت پوشش و اقشار نیازمند جامعه در بحث اشتغال یکی از رویکردهای اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

وی با اشاره به اینکه رویکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) فقط پرداخت تسهیلات نیست، افزود: طی تفاهم نامه‌ای که با اداره کل فنی حرفه‌ای استان امضا شد سعی داریم افراد را در مهارت‌های مختلف توانمند و آنها را وارد بازار کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان گفت: در سال گذشته ۷۶۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال برای استان گلستان در نظر گرفته شد که ۹۶ درصد آن جذب شد.

وی یادآور شد: از این میزان جذبی که برای استان انجام شد توانستیم هشت هزار و ۳۶۰ فرصت شغلی را فراهم کنیم.

بابایی اظهار کرد: امسال میزان اعتبار برای پرداخت تسهیلات ۸۸۰ میلیارد تومان است که تا کنون ۶ درصد آن برای متقاضیان دریافت شده است.

وی با بیان اینکه تسهیلاتی که کمیته امداد امام خمینی برای اشتغال پرداخت می‌کند صرفاً مختص مدد جویان نیست، خاطرنشان کرد: افرادی که جز دهک یک تا پنج باشند و بیمه و شغل نداشته باشند می‌توانند از این تسهیلات برخوردار شوند.