تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3751847
شناسه : 3751847
تاریخ :
۹ موکب اوقاف یزد از زوار اربعین پذیرایی می‌کنند اقتصاد ایران: یزد- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد از برپایی ۹ موکب در مرز چذابه و مسیر پیاده روی اربعین در کربلا و نجف خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حجت‌الاسلام رضا صادقی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ۹ موکب برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی فراهم شده است گفت: دو موکب در مرز چذابه با نام موکب سیدالشهدا (ع) اوقاف و همچنین موکب العباس امامزادگان مهردشت از ابرکوه، آماده پذیرایی از زائران هستند.

حجت الاسلام صادقی به مواکب مستقر در کشور عراق اشاره کرد و افزود: موکب امامزاده جعفر (ع) در کربلا جنب مقبره حر، موکب الرضا وابسته به آستان مقدس شاهزاده فاضل (ع) در شهرهای کربلا، نجف و کاظمین، موکب جوانان سیدالشهدا مبارکه وابسته به امامزاده عبدالله (ع) بافق و موکب بقعه متبرکه سید عباس (ع) خاتم (ع) به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد بیان کرد: امسال در مدت ۲۰ روز فعالیت مواکب اوقاف استان برای اسکان، پذیرایی، پخت نان گرم، بهداشتی و استحمام و… زائران برپا شده است.

وی با تأکید بر اینکه فعالیت موکب‌های وابسته به امامزادگان و بقاع متبرکه استان یزد آغاز شده، گفت: روز شنبه آخرین موکب اوقاف از یزد در مرز چذابه و نقطه صفر مرزی برپا شده و آماده خدمت رسانی به زائران است.