تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3751844
شناسه : 3751844
تاریخ :
ظفرقندی برنامه‌ای واقع‌بینانه دارد اقتصاد ایران: رضازاده در موافقت با وزیر پیشنهادی بهداشت گفت: برنامه ارائه شده ظفرقندی به مجلس شورای اسلامی واقع بینانه و جامع و در مسیر اسناد بالادستی و برنامه هفتم است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، بابک رضازاده در جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی در موافقت با برنامه و صلاحیت وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اظهار کرد: می‌دانم افرادی را که رئیس‌جمهور انتخاب کرده است، مانند خودش عدالت‌خواه هستند.

وی ادامه داد: ما اگر به وفاق ملی اعتقاد داریم باید همواره اینگونه باشیم، نه اینکه جایی که به نفعمان باشد آن را قبول داشته باشیم و در غیر این صورت آن را قبول نداشته باشیم.

نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما باید دست به دست هم دهیم تا مشکلات کشور را حل و فصل کنیم و رفع مشکلات، افراد توانمند می‌خواهد و با شعار دادن کار انجام نمی‌شود.

رضازاده گفت: وزیر پیشنهادی بهداشت چندین سال در جبهه بوده است و وی دکتری ساک به دست بوده و روز عملیات به وی می‌گفتند که آماده رزم و حمایت از رزمندگان باشید. هیچ کس نمی‌تواند وطنش را از خودش جدا کند و ما ایرانی هستیم و تمام نقاط کشور از آن ماست.

وی ادامه داد: در این ایام که کشور با تنگناهای مالی ناشی از تحریم روبرو است، توجه ظفرقندی به مدیریت منابع کشور و مصارف نظام سلامت بسیار قابل تحسین است و در برنامه‌های وی بر توزیع عادلانه و مدبرانه و بر مبنای اولویت‌های منابع تاکید شده است.

نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ظفرقندی در تجربه مدیریت خود در نظام سلامت و خدمات بهداشتی و درمانی کشور به گونه‌ای عمل کرده است که بعد از سال‌ها هنوز مورد تقدیر اساتید و دانشجویان است.

رضازاده گفت: هفت وزیر قبلی بهداشت از وی حمایت کردند و این یک اساس علمی و مدیریتی دارد. برنامه ارائه شده ظفرقندی به مجلس شورای اسلامی واقع بینانه و جامع و در مسیر اسناد بالادستی و برنامه هفتم است.

رضازاده اظهار کرد: برخی گفتند که وی مخالف خارج شدن دکترها و پرستارها از کشور است و ما هم مخالف این موضوع هستیم و مخالف هستیم که نوابغ ما از کشور خارج شود و نباید بگذاریم که عزیزان ما از کشور خارج شوند و زمینه را باید برای آنان آماده کنیم، نه اینکه دانشجو زیاد تولید کنیم.

وی ادامه داد: در کشورمان ماما و پرستار زیاد داریم، اما درباره کسانی که در زمان کرونا کار کردند، استدعا دارم که حتماً این افراد در شرایطی باشند که بتواند استخدام شوند.